Mikolan Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 (redigerad) Satt precis och diskuterade detta med xPisc och fick ideén att fråga er sköna lirare på GTAsajten. Tycker det skulle vara intressant att se vad folket här på gtasajten tycker om detta. Ska Palestina erkännas som stat?, Ska Israel få bygga sin mur? Uttryck gärna era åsikter här. Själv är jag för ett fritt palestina, Israel och Palestina måste behandlas med samma måttstockar. Var inne idag och köpte en palestinasjal, och kommer i fortsättning bära den till vardags och på alla högtider för att uttrycka mitt stöd för inte bara Palestina, utan även alla andra som lider under förtryck. Redigerad 9 december, 2004 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 (redigerad) Som ni säkert redan vet så är jag för palestina och kommer aldrig vika. Som Mikolan tidigare sa så har vi pratat om detta i flera timmar och lyckligtvis delar vi åsikter och kan lämna diskussionen som vänner, inte som hatobjekt Palestinasjal har jag bärt i över en månad och kommer bära den även om jag har blivit dödshotad på stan av nazister. Redigerad 9 december, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Är inte så politiskt insatt men..jag är för Palestina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 (redigerad) Isralel handlar inte enbart om en mur. Alla folk har rätt till ett land och dom flesta har det.. Men dom kan inte hålla sig borta från vårat endå. Visst israel är en demokrati men en väldigt taskig sådan, dom har kärnvapen, dom är grovt elaka mot palestinierna. Länge leve staten Palestina! Redigerad 9 december, 2004 av Carolus XII rex suenica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Jag är för Palestina... Varför ska dom ha sin mur... Jag är inte så insatt i politik överhuvud taget... Men jag vet att palestinasjalar är varma och goa... Men jag ska kolla upp lite mer om palestina saken så kan jag utrycka mig mer sedan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Jag är för Palestina... Varför ska dom ha sin mur... Jag är inte så insatt i politik överhuvud taget... Men jag vet att palestinasjalar är varma och goa... Men jag ska kolla upp lite mer om palestina saken så kan jag utrycka mig mer sedan... Kan vara bra att göra det, palestinakonflikten är inget att leka om. Rätt var det är så ligger du där med en spricka i skallen, nerslagen av en nazist eller jude. Är du på israelernas sida så kan samma sak hända, fast en arab istället. Jag blev ju "dödshotad" av ett gäng nazister nära min bostad, riktigt läskigt faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 DIn terrorist. AFA är likgigltiga med NSF.. Ni har samma åtgärder för att få fram era sjuka åsikter. Ni hade säkert hotat dom tidigare eller haft ett trevligt gatubråk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Självklart är jag för Palestina, min far är därifrån och jag har själv varit där. Blir så arg när jag hör om alla hemskheter palestinierna får utstå och hur min farfar förlorade sin mark. Här finns lite intressant fakta alla bör läsa http://www.alba.nu/Alba2_02/fakta.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Självklart är jag för Palestina, min far är därifrån och jag har själv varit där. Blir så arg när jag hör om alla hemskheter palestinierna får utstå och hur min farfar förlorade sin mark. Här finns lite intressant fakta alla bör läsa http://www.alba.nu/Alba2_02/fakta.html Tur att dom gräver sina egna gravar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 För palestina ..! R.I.P (Hurfan stavas det ?) Yassir arafat ? ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 DIn terrorist. AFA är likgigltiga med NSF.. Ni har samma åtgärder för att få fram era sjuka åsikter. Ni hade säkert hotat dom tidigare eller haft ett trevligt gatubråk. wow, det kommer bli en trevlig diskussion mellan mig, dig och mikolan. Nej, jag gick ensam klockan 21.00 med en palestinasjal, man ska inte behöva bli kränkt för att man vågar stå för det man tycker. Detta stärker min känsla för AFA. Ska dock inte gå på demon mot nazisterna på Lördag, kommer bli ruskigt farligt då NMA/AFA från alla länder kommer hit för att skapa en mobil och fysisk blockad för att störa nazisternas fackeltåg mot salem. "Alla vägar bär mot centralen - inga väger bär mot salem" Centralen, 14.00, Lördag 11/12 - Stockholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 (redigerad) Fyfan, dom hedrar en död människa ni stör, ni kastar stenar klottrar och förstör.. Att hedra en död männsika oavsett åsikter är hedersvärt. Era töntar hoppas ni får riktigt mycket spö vilket ni kommer få också. Redigerad 9 december, 2004 av Carolus XII rex suenica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Jag är inte insatt i ämnet A.K.A jag bryr mig inte ett skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 (redigerad) Fyfan, dom hedrar en död människa ni stör, ni kastar stenar klottrar och förstör.. Att hedra en död männsika oavsett åsikter är hedersvärt. Era töntar hoppas ni får riktigt mycket spö vilket ni kommer få också. Dom går igenom invandrar täta ställen (SALEM) för att skrämma invandrarna, det är det vi går emot. Också deras hat mot homosexuella och att visa att vi vill inte ha nazister på våra gator! Redigerad 9 december, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Jag är inte så insatt, men jag lutar åt Palestina-hållet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Satt precis och diskuterade detta med xPisc och fick ideén att fråga er sköna lirare på GTAsajten. Tycker det skulle vara intressant att se vad folket här på gtasajten tycker om detta. Ska Palestina erkännas som stat?, Ska Israel få bygga sin mur? Uttryck gärna era åsikter här. Själv är jag för ett fritt palestina, Israel och Palestina måste behandlas med samma måttstockar. Var inne idag och köpte en palestinasjal, och kommer i fortsättning bära den till vardags och på alla högtider för att uttrycka mitt stöd för inte bara Palestina, utan även alla andra som lider under förtryck. Ha ha ha, man kan bara skratta åt eländet. Vote: Palestina kan väl få sitt s.k land, men jag bryr mig inte speciellt mycket egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Jag är inte för vare sig eller. Jag vill att Palestina ska få sitt land! Jag är glad att Arafat den gamla terroristen är död, och hoppas att nytt färskt blod kommer kunna leda till fredsamtal. Okej, lutar väl åt Palestina, det var mest Arafat jag hade problem med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Dom går igenom invandrar täta ställen (SALEM) för att skrämma invandrarna, det är det vi går emot. Också deras hat mot homosexuella och att visa att vi vill inte ha nazister på våra gator! Ni idioter ser inte skillnad på en nationalist och en nazist. Ni maskerar er era fegisar. Ni vågar inte stå för eran sak, ni slår sönder invandrarnas kvarter och klottrar. Jag tror dom blir sååå glada. Vi vill inte att våra gator vandaliseras! Jag gillade Arafat men inte hans parti PLO, där finns det många röttägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Jag är inte för vare sig eller. Jag vill att Palestina ska få sitt land! Jag är glad att Arafat den gamla terroristen är död, och hoppas att nytt färskt blod kommer kunna leda till fredsamtal. Okej, lutar väl åt Palestina, det var mest Arafat jag hade problem med! Håller faktiskt med dig här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Ge palestina sitt land och bygg upp en mur som skiljer dom åt, dom kan inte funka tillsammans, dom slåss för sin religion, familj och allt för att döda varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts