Frostic Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Jag har börjat spela GTA:SA igen nu efter att min förra PS2 gick sönder, har köpt en ny idag, så nu kan jag spela igen. Jaja, jag är alltså på det där uppdraget när man ska hjälpa en som heter Mike eller nåt sånt på flygplatsen, han har en mobiltelefon som batteriet tar slut på efter ett tag. Jag åker igenom grindarna och in på flygplatsområdet, sen när jag är ute vid hangarerna så blir mätaren nästan full (den som visrare vart han är) men jag kan inte se någon bil eller något sånt, vart hittar man honom och de som håller honom kidnappad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 åk runt tills signalen blir full så hittar du bilen du söker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Det är en skåpbil och 2 st freeway som glider runt, dom brukar komma ifrån änden av startbanan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Okej, ska ta och se om jag hittar dem nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Jag har börjat spela GTA:SA igen nu efter att min förra PS2 gick sönder, har köpt en ny idag, så nu kan jag spela igen. Jaja, jag är alltså på det där uppdraget när man ska hjälpa en som heter Mike eller nåt sånt på flygplatsen, han har en mobiltelefon som batteriet tar slut på efter ett tag. Jag åker igenom grindarna och in på flygplatsområdet, sen när jag är ute vid hangarerna så blir mätaren nästan full (den som visrare vart han är) men jag kan inte se någon bil eller något sånt, vart hittar man honom och de som håller honom kidnappad? e faktiskt på samma uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 jag hade fett problem med det updraget, jag fatade inte att dom var på flygplatsen.. så jag var utte o körde i Sf typ 5 gånger innan jag upptäkte att dom var på flygplatsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts