Telus Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 Hur och vem ska man dela ut glassarna till ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shyk Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 MItt tips är att du åker till pay and spray nere vid hamnen. Sen cirkulerar du bara runt om krig där bland folket. Stå still vid en folk massa så kommer dom fram och ska handla. När du får polis jaget är det bara köra in i pay and spray. Du ska sälja 50 glassar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Jag ställde mig utanför pay and spray vid Ocean Beach. Bara att sälja 4 "glassar", köra in i pay and spray, backa några meter och göra om samma procedur! Det går ganska snabbt eftersom att det är många som är ute och går i Ocean Beach, både på dagen och på natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Telus Skrivet 7 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Ok tack för tipsen nu har jag klarat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts