Parzival Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 När kan man egentlgien börja köpa kläder på sanches och victim, vill ha kostym! Har precis kommit till LV landet så när tror jag kan börja köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 DS kommer du få vänta ett tag på. Men Victim öppnar efter bara 2-3 uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 DS kan du besöka då du har kommit tillbaka till LS... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 du menar Didier Sachs.. första gången jag handlade där hade jag klarat av uppdraget end of the lines.. men jag tror.. (OBS.. TROR) att man kan handla där när man klarat Breaking the bank at caligulas (sista uppdraget på det gröna $-teknet i four dragons) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 du menar Didier Sachs.. första gången jag handlade där hade jag klarat av uppdraget end of the lines.. men jag tror.. (OBS.. TROR) att man kan handla där när man klarat Breaking the bank at caligulas (sista uppdraget på det gröna $-teknet i four dragons) Jag kunde handla där efter att jag kommit tillbaks till LS, och jag har inte gjort Breaking the bank at Caligulas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gustavo99 Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Har kommit till SF men Victim verkar inte ha öppnat än?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Har kommit till SF men Victim verkar inte ha öppnat än?!?!? Du måste väl göra fler uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts