Tigerr Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 (redigerad) ..min cj när han är ute på landet. Redigerad 28 januari, 2005 av Tigerr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Just nu efter jag har klarat spelet leker jag lite med gubben bara: Black tank Hockey mask Elvis hairstyle leatherpants sen några svindyra skor från DS Public Enemy Nr. 1 säger jag bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 (redigerad) Dålig kvalitet.. Redigerad 29 januari, 2005 av MJ_THE_GAMER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Här är min gubbe; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Min CJ ser ut som han längst upp til höger på baksidan av fodralet...han som håller i två micro-smg (eller Tec9) och står framför ett Jetplan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts