Martin-123 Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Ansiktet till min.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Ansiktet till min.. Kan du inte visa hela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Hmm, kommer kanske med bild senare... i alla fall: Combat jacket (Binco), beiga byxor (Binco), vita sneakers (Nånstans), LS-halsband (Sub Urban tror jag), solbrillor och cornrow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Vart kan man köpa tyggrejen som cj kan ha för ansiktet? den som någon skrev om på första sidan, som hade en 'cowboy cj'.. har letat ganska länge efter en sånn.. ..och vet någon om man kan ha dreads? alltså riktiga dreads - bob marley stil? inte cornrow.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 "Tyggrejen" kan man köpa på Binco, under Hats har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 (redigerad) Jag byter stil lite då och då. Ganska ofta, faktiskt. Typ en gång var trejde dag eller oftare. Edit: Riktig dag, inte speldag. Redigerad 25 januari, 2005 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Rag kan köpas på Binco under Shades. Nu ser min gubbe ut så här: Green Rag front (Hat, Binco), Black Chonglers (legs, SubUrb) och Hi-Top Sneaks (Shoes, Binco). Tatoos: LS på högra bröstet, gun på vänstra bröstet, gun på vänstra armen och Grove st. på ryggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 (redigerad) .. Redigerad 25 januari, 2005 av Tigerr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 MinCJ har cesar`n`stash Trucker hat, green Hood, blue jeans nån snekers, cross cain de va allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 (redigerad) Min CJ: Hood 5 t-shirt från Sub Urban 3 kvarts byxor från Sub urban Röd keps från Sub urban Black low tops som man har i början av spelet. Lite BMX EDIT : Min har också ett halsband från binco med två brickor på... och håret har 3 rakade ränder på vänster sida och stor tatuering på ryggen och en liten på höger armen.... Redigerad 28 januari, 2005 av JoinAS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 (redigerad) Här kommer min CJ! : Black rag front(Binco),Black Tank(Binco),Woodland Camo eller Urban Camo(Binco),Några svarta skor, Dog Tags(Binco) Binco har dom bästa kläder tycker jag! :"> Redigerad 27 januari, 2005 av _Neo_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Nu ser min gubbe ut som en mc-racer allt från Prolaps förutom skorna som är från suburban.. rödvit mchjälm, röda trackpants, vit sweat med röda armar och "converse"-skorna fårn suburban (black high-tops) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Min gubbe har: röd basket tröja (pro-laps) blå jeans(binco) solbrillor(vetefan) svarta sneakers (pro-laps). Och vanlig ceasar frisyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Bar bringa (inget plagg på överkroppen) Militär brallor Svarta skor Rakad skalle Diverse tatueringar Massa bling-bling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 MIN CJ: White tank Green Jeans White sneakers Dogtags Blonde cornrow Tatto's: LS på högra bröstet Gr. Street på ryggen Kors på högra underarmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 MIN CJ: White tank Green Jeans White sneakers Dogtags Blonde cornrow Tatto's: LS på högra bröstet Gr. Street på ryggen Kors på högra underarmen :D "Blonde cornrow" en av mina favoriter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Tuxedo, tuxedo pants, Back shoes(tror dem heter så), Gold watch, +en hatt och ett par solglasögon med andra ord allting från DS så ska det vara RESPECT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Excezz Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Min polare och jag gjorde en skön snubbe: Heart Boxers Africa Pendant Svart Linne Skämt mask (Glasögonen och näsan) Rosa Klocka Leopard hatt Cowboy boots Kul sen när Smoke eller Ryder eller vem det är säger "Oh, CJ , You look sharp" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Rakad skalle grön hoody gråa jeans alla tatueringar "lacoste-skorna" =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Jag spelar på en kompis PS2 och min gubber har följande utseende:en Biffig neg*r med blåa jeans och ingen tröjja eller nått sådant,bara tatueringar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts