Pubisboy Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Min "gubbe" ser utt som Adebisi (Oz) OFFTOPIC: Lol jag såg en svart kille med huva på stan igår...Helt plötsligt började han rapa massa skit...Now thats fucked up vart har du hittat en sån där söt liten mössa som Adebisi har? skulle vara hårt om sånna fanns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepesbod2 Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 jag går runt i: gråa track pants, svart linne, o munkavel, o fet guldkejda o guld klocka... vita sneakers. snyggt som fan enligt mig. nån mer än jag som blev skit besviken på Didier Sahcs? man hade ju liksom väntat till att få glida runt i eleganta kostymer o så fick man nå jävla traser... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HipHopDevil Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 (redigerad) skönaste snubben e ju min! Redigerad 11 december, 2004 av HipHopDevil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 jag tycker min e snäppet skönare tips: ta ett kort på den gubbe i en spegel som på bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 (redigerad) Var kan man köpa sån där näsduk man har för munnen? Redigerad 11 december, 2004 av alias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Binco Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Kan man köpa longrock (Svart Skinnrock kanske, eller nån annan sort) eller nåt sånt nånstanns? Isåfall, var??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dozer Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 White tank Woodland camo Grey boots Pink moahawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Allt som jag har på är från DS tuxedo, svarta skor, kedja med $. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jag köper bara på Zip. Jag vet inte varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 jag går runt i: gråa track pants, svart linne, o munkavel, o fet guldkejda o guld klocka... vita sneakers. snyggt som fan enligt mig. nån mer än jag som blev skit besviken på Didier Sahcs? man hade ju liksom väntat till att få glida runt i eleganta kostymer o så fick man nå jävla traser... Jag blev lite besviken också...jag trodde att det skulle finnas större urval av kläder och att det skull kosta mycket mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Min har: Cowboy hatt (Binco) Jeansjacka (Zip) Black Pants (Victim) Cowboy boots (Victim) Guld klocka (Victim) Dogtags (Binco) Svarta solglasögon (Victim) Sen så har han skägg också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Min har Blond bakåt slickat rasta frilla Blå skjorta Blåa byxor vet int vad dom heter vita skor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Har tyvärr ingen bild på han, men han har: Sportsjacket Silver chain Leather pants black sunglasses black beret sen vet jag inte vad skorna heter, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) vart har du hittat en sån där söt liten mössa som Adebisi har? skulle vara hårt om sånna fanns... Tyvär har jag bara en vanlig mössa :"> Editodito: Ja eller varför inte den där fula tröjan han har på sig i säsong 1,2 *brrr* EDIT 2: Vars köper man hockeymask ? Redigerad 6 januari, 2005 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Hockeymask finns hos Prolaps eller SubUrban. Nån av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Det här e min gubbe på första savingen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 HÄr är min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Svart linne cammo braller nå svarta skor å såndära frilla vettefan hur de stavas typ cornwros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
viek Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Min då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts