Tidsam Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Min gubbe har Boxingshorts och en svart t-shirt från pro laps! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Min CJ är fet pga Barbara.. klädsel? skinnpaj och boots! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Nu är det sista gången jag vill se detta ord på GTA sajten PIMPSUITE heter det inte!!!!!!INTE!! DET HETER <<<<GIMP SUITE>>>>> TA LÄRDOM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Nu är det sista gången jag vill se detta ord på GTA sajten PIMPSUITE heter det inte!!!!!!INTE!! DET HETER <<<<GIMP SUITE>>>>> TA LÄRDOM Ööö det finns både gimp och pimp suit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 min gubbe e iaf värsta cowboyn. cowboy-hatt svarta boots (eller var det bruna) grön jacka och sån där grön ''hakklapp'' som han har runt munnen bondlurk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Nu är det sista gången jag vill se detta ord på GTA sajten PIMPSUITE heter det inte!!!!!!INTE!! DET HETER <<<<GIMP SUITE>>>>> TA LÄRDOM Det är 2 helt olika kläder. Offtopic: kan du inte ta bort den där förbannade bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zokmit Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 min kille har: afro white tank boxnings short´s white sneakers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Just nu (när han klär sig som en gangbanger, är i Los Santos och tar över områden...) så klär jag honom i (ooh, barbiefeeling) cornrows, grön keps på snedden, grön snusnäsduk, vitt linne, svarta kavajbyxor (lite status behöver man ju!) och gröna skor. Kroppsbyggnaden lutar lite åt det mer muskliga hållet. Annars brukar jag klä mig stiligt men ledigt, jheri curls och solglasögon (locs, dom feta svarta). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Man borde kunna köpa en rosa kostym på Didier Sachs. Det fanns ju snubbar i Vice City som hade såna. Just nu har min gubbe: Jheri Curl frisyr Jeansjacka Beigea finbyxor och gråa boots. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zonny Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 min har bara boxar-shorts och en rosa mohikan frippa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Nu är det sista gången jag vill se detta ord på GTA sajten PIMPSUITE heter det inte!!!!!!INTE!! DET HETER <<<<GIMP SUITE>>>>> TA LÄRDOM Tycker synd om dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Nu är det sista gången jag vill se detta ord på GTA sajten PIMPSUITE heter det inte!!!!!!INTE!! DET HETER <<<<GIMP SUITE>>>>> TA LÄRDOM Man får pimp-suiten av Denise, och gimp-suiten av Millie. Punkt. Gör det själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Vart fixar man Converse pjucksen? CONVERSE FO LIFE! Um, jag tror att de kommer ifrån Pro Labs. Black Hi-top eller något i den stilen. Vet inte, prova alla TILL ER ANDRA: Har sätt på vissa bilder att CJ har typ Timberland kängor. Finns dessa eller är det bara på vissa bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Nu är det sista gången jag vill se detta ord på GTA sajten PIMPSUITE heter det inte!!!!!!INTE!! DET HETER <<<<GIMP SUITE>>>>> TA LÄRDOM När vi ändå påpekar saker här så kan jag säga att suite betyder svit inte kostym (suit) så var lärd innan du försöker lära Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NasNas Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 När vi ändå påpekar saker här så kan jag säga att suite betyder svit inte kostym (suit) så var lärd innan du försöker lära när du ändå påpekar kan jag berätta att det heter svid å inte svit. för svit är som bekant ett fint rum på ett hotell.. så var lärd innan du försöker lära Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 (redigerad) Såhär ser min gubbe ut nu! Base 5 Hood från SubUrban Black Pants från Victim Och en ny frisyr som jag haft i hela jävla tiden aldrig bytt! Redigerad 11 december, 2004 av Tidsam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 när du ändå påpekar kan jag berätta att det heter svid å inte svit. för svit är som bekant ett fint rum på ett hotell.. så var lärd innan du försöker lära men han menar att de heter hotel suite, så lär dig innan du försöker lära Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 men han menar att de heter hotel suite, så lär dig innan du försöker lära Såhär kan ni ju fortsätta i alla år och dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Såhär kan ni ju fortsätta i alla år och dagar jupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts