Mr Gränd Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 min gubbe e iaf värsta cowboyn. cowboy-hatt svarta boots (eller var det bruna) grön jacka och sån där grön ''hakklapp'' som han har runt munnen EDIT: finns säkert flera såna här topics men jag har faktiskt sökt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 white tank blue jeans black low-tops cornrow(stavning?) dogtags yellow watch tatuerade armarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 (redigerad) Grå hood Gråa byxor Vanliga skor Svarta shades (glasögon) Redigerad 9 december, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 ibland går jag runt i min gröna "player-suite".. jus nu har jag blå hood-tröja och svarta khakis och svart mohawk-frilla och solglasögon.. när jag har satt ihop mitt ps2 (håller på å målar om) så ska jag nog köpa svarta pös-brallor och cross-hjälm eller svart bandana och svart snusnäsduk över munnen, sen inga glasögon.. då bir han e n riktig hoj-buse (leker oftast runt med NRG 500 och FCR 900) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Nu ska vi se... Vanligt vitt linne(som man har när spelet börjar, älskar den ) Ljusblåa jeans från Didiers Sachs. Svarta skor från Didier Sachs. Guldkedja nånstans ifrån. Det är väl allt för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Pimp Suit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Kan ni inte ta bild? om ni ha diggi (tal) kamera asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 white tank blue jeans black low-tops cornrow(stavning?) dogtags yellow watch tatuerade armarna Det coola är att min gubbe är precis likadan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Kan ni inte ta bild? om ni ha diggi (tal) kamera asså bra idé... men jag saknar kamera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Det coola är att min gubbe är precis likadan coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Woodland camos Guldkedja Blå basker Svarta shaders Rediga gympadojor Bling-bling-klocka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 MotoX Helmet Blue Track Pants Blue sneakers Silverkedja från DS Silverklocka från DS 100% tatueringar blonde cornrow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 http://files.helgon.net/Gallery/{339/{339CA9B6-96A9-40D7-9E95-07D31AE5CEFD}.jpg Japp, där har ni honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 min gubbe e iaf värsta cowboyn. cowboy-hatt svarta boots (eller var det bruna) grön jacka och sån där grön ''hakklapp'' som han har runt munnen EDIT: finns säkert flera såna här topics men jag har faktiskt sökt Gubbe? CJ är ingen gubbe, lite larvigt att skriva "gubbe". Visst, i tvspel säger man "gubbar", haha.. Men CJ är ingen gubbe.. Jisses. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 har massa kläder, kollar inte så ofta på deras sex appeal nivå förutom när jag datar...så nu har jag hockeymask, naket överbröst med tatueringar där det går....svarta pösiga byxor....barfota... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 coolt säger jag till er alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
009 Me rätt o spela Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Gul (guld) kostym från DS Guldklocka från DS Kors från DS solglasögon från DS cornrow frisyr Svarta skor från DS och en massa tatueringar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 http://files.helgon.net/Gallery/{339/{339CA9B6-96A9-40D7-9E95-07D31AE5CEFD}.jpg Japp, där har ni honom Yeah,.... Lycko ni som har SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Hur får man Pimp Suit? För övrigt, minns inte vad de heter men jag har flätor som går bakåt, solglasögon, kavaj från didier sachs med tillhörande byxor, och skor därifrån, nåra svarta, sen en kedja med ett dollartecken. Slänger upp en bild på han imorrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 http://files.helgon.net/Gallery/{339/{339CA9B6-96A9-40D7-9E95-07D31AE5CEFD}.jpg Japp, där har ni honom snygg lampa i taken en sån har min farmor också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts