MaFe98 Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Efter uppdraget när man ska sno en security-bil med helikoptern med magneten så får man ju den helikoptern på sin flygplats. Kan man använda magneten när man sen flyger helikoptern? För jag kan iallafall inte göra de, den hänger inte ens under helikoptern =S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zleepy Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 det är inte någon magnet på min i alla fall?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 inte på min heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 det hänger där under uppdraget men den går den inte andvänd igen efter det ... ja den för försvinner... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Jag blev sne på Rockstar när jag äntligen kämpat mig genom det uppdraget. Hade ju sett fram emot att lyfta bilar av motorvägen och släppa dem i havet eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Generalwinter Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Jag blev sne på Rockstar när jag äntligen kämpat mig genom det uppdraget. Hade ju sett fram emot att lyfta bilar av motorvägen och släppa dem i havet eller något. blev också sur vill också ha den magnete det skulle va kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 j*vligt underligt faktiskt!? Undrar ibland hur folk tänker! "dööh, vi tar bort mangneten så dem inte kan använda den så blir det dessutom tråkigare oxå!" Varför inte bara låta den vara kvar!? Jag menar det faller sig väl naturligt att förstå att folk kommer att tycka det är roligt med mangneten...?! Det är ju det första man tänker på när man skapar uppdraget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts