guardian Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 vin glögg kan man hälla i vasken. vanligt alcohol fri glögg 4 president! VOTE: händer väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Gillar vanlig. Den enda andra typ jag prövat är whiskeyglögg, som smakade skit (eller närmare bestämt: bensin). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 givetvis.. men bara alkoholfri... sådan med alkohol smakar inte gott.. jävla häderi att akholisera glögg... Abo det gör det ju bara gött. Först starkt i halsen av kryddan och värmen, sen gör alkoholen det lilla extra. Nu i juletid brukar vi dricka det varje helg och några gånger i veckan. Mamma och pappa orkade inte släpa hem alkoholfri också så i år har det bara blivit genuin, Blossa, starkvinsglögg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Självklart! *Tar en klunk glögg* Ojdå Vote: Ja! Glögg power! Vi har inte druckit det hemma än, men jag var så sugen så jag drack lite kall koncentrerad Saturnus glögg. Gör inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Ehhh? Vad vill du mig?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Ehhh? Vad vill du mig?! Mer än du vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Glögg = Appiss. Så visst, jag dricker det hela tiden! Allvarligt, det smakar värre än något som smakar väldigt illa!(Alltså dricker jag det inte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Jag ska d*da(<---Ingen fattar va?) din mamma!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Jag ska d*da(<---Ingen fattar va?) din mamma!! Min? Är inte det lite väl onödigt? Och väldigt hatiskt? Hur blev jorden så här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Jajemen, stolt glöggdrickare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 (redigerad) Min? Är inte det lite väl onödigt? Och väldigt hatiskt? Hur blev jorden så här? Det gör inget... Jag känner Siana och hans mamma... Jag brukar d*da dem... Redigerad 11 december, 2004 av Zack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Det gör inget... Jag känner Siana och hans mamma... Jag brukar d*da dem... Japps varje kväll med spett Nej men seriöst, jag fattar inte vad man inte kan gilla med glögg... Bortskämda skitungar, det är vad ni är! Vad är du för människa egentligen Funnylin? *Tar mig en klunk glögg* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Vad är du för människa egentligen Funnylin? *Tar mig en klunk glögg* Människa...right, människa. Vanlig, två ben, två armar, ett huvud lite här och var...vanlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Jag är ovanlig! Det är därför alla avgudar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Människa...right, människa. Vanlig, två ben, två armar, ett huvud lite här och var...vanlig. Yikes!!!! :'( HULTAAAN!!! Rädda oss!!! *reported* Här har du din glögghatande o-människa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Vote; Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Äggtoddy är däremot fett nice Äggtoddy är ju så jäkla gott! (:!!! Glögg kan vara gott ibland, beror på vad som är i... Vote: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Råkade rösta nej men jag dricker ibland har bestämt att jag ska dricka det på julafton (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Glögg = Appiss. ... Evilmonkeys piss då ? Jag tror den lilla gynnaren brukar byta ut din glögg mot... öh... appiss . SITT appiss . Inte undra på att du är så aggressiv av dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Ja, jag dricker glögg ibland men jag tar bara ett litet varmt glas, speciellt till saffransbullar, pepparkakor eller något julgott. Man tar inga klunkar av Glögg direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts