samurai Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 jag har för mig att det gåt att köpa en tv in till usb:n..vet någon nå om det?? kan någon svaret?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT-R Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Funkar de till GeForce 4 TI 4600? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Vilken måste man ha tv-out eller Tv-in för att spela in jag har tv-out och den gula sladden passar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Vilken måste man ha tv-out eller Tv-in för att spela in jag har tv-out och den gula sladden passar ? Du måste ha TV-in på ditt grafikkort, annars kan du bara skicka till TVn och inte ta imot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Det är Tv-in som behövs. kan alla bara sluta fråga och läsa manualjäveln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT-R Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Jag fick det att funka fast hela bilden skakar när man kör me bilen annars är de kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts