mankan Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 funkar det att koppa den gula sladden till det här grafikortet? GeForce MX 420 vill veta för jag skulle gärna vilja göra några filmer =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Kolla om den har ett hål som passar. Tror det är Video-Out, men det är ingen garanti på det. Finns bara ett hål som passar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Kolla om den har ett hål som passar. Tror det är Video-Out, men det är ingen garanti på det. Finns bara ett hål som passar. ett hål i kortet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaFe98 Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Det finns INTE Tv-in på ett GeForce MX 420. Hade ett sånt kort förut. De finns bara tv-ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Man kan göra om TV-outen till TV-in med en speciell kabel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HipHopDevil Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Var finns den och hur mycket kostar den? Har nämligen bara en bärbar dator med en mäsrklig ut/in -gång där det är en skärm och en pil ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 ett hål i kortet? Alltså... kontakthål, längst bak i datorn. Bara klargjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Alltså... kontakthål, längst bak i datorn. Bara klargjorde. asså måste man öppna datorn för att sätta in sladen eller syns hållet med "skalet" på?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 jag hitar ett gult håll där det står comp out?? är det till tv:n? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 asså måste man öppna datorn för att sätta in sladen eller syns hållet med "skalet" på?? Nej. Längst bak på datorns skal, kan man säga, finns alla korten. Står det (i manualen) att ditt grafikkort har stöd för TV-out (ev. Video-out, kommer inte ihåg vilket) så är det bara att prova alla rimliga (e.g. inte tv-out i skärmhålet) lösningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 (redigerad) Nej. Längst bak på datorns skal, kan man säga, finns alla korten. Står det (i manualen) att ditt grafikkort har stöd för TV-out (ev. Video-out, kommer inte ihåg vilket) så är det bara att prova alla rimliga (e.g. inte tv-out i skärmhålet) lösningar. jag hitar ett gult håll bak på datorn där det står comp out åvanför hållet?? är det till tv:n?eller är det något annat? Redigerad 9 december, 2004 av samurai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 jag hitar ett gult håll bak på datorn där det står comp out åvanför hållet?? är det till tv:n?eller är det något annat? Ingen aning. Antagligen inte. Kolla i din manual. Annars kan du ju prova. Borde inte skada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 ok men hur vet man att det funnkar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 ok men hur vet man att det funnkar då? Du får la prova. Har ingen erfarenhet av denna sortens grejer. Läs manualen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 ok vet ej var den är men tack för hjälpen iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HipHopDevil Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Vet nån om det funkar till ett "NVIDA Geforce FX go graphics"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaFe98 Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 jag hitar ett gult håll bak på datorn där det står comp out åvanför hållet?? är det till tv:n?eller är det något annat? Det är TV-ut. Allts kopplar du en sladd därifrån in i TVn och använder TVn som bildskärm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 jag har för mig att det gåt att köpa en tv in till usb:n..vet någon nå om det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Okej jag är helt kass på datorer och kan knappt starta en och man ska inte lägga sig i när man inte kan nåt om saken men.... bara en ide, kan man inte koppla in videon bara?! Då kan man spela in. :"> Men ni kanske ska redigera filmen på datorn?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MaFe98 Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Javisst kan du koppla in sladden från dator in i videon istället för TVn, och sen ta ut bilden från videon till TVn för att kunna spela in på VHS. ..men frågan är bara vad man ska göra med den videokassetten sen?.. visa släkt och vänner på julafton istället för kalle anka kanske? =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts