david_ Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Vilket är roligast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Testa demon på tvåan, var besviken bara på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Har bara kört 1:an men mina polare som kört 2:an säger att det är bra mycket bättre än ettan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Egenligen är nog tvåan bättre, det innehåller mycket flera delar till bilarna, mycket fler bilar, en stor stad att köra runt fritt i och mycket annat... Dock tröttnade jag lite fort på tvåan. Men har man inte spelat ettan tröttnar man nog inte lika snabbt på tvåan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Ettan är roligt... om ettan hade tvåans nya bilar, nya delar och nya banor så skulle det vara ett riktigt bra spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Ettan är roligt... om ettan hade tvåans nya bilar, nya delar och nya banor så skulle det vara ett riktigt bra spel... w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Tröttnade för fort på 2:an. Men tror jag råkade rösta på det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts