danil89 Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Hej, jag gör en uppsats om Första Världskrigets Vapen och just nu behöver jag mer information. Jag har letat på Google men jag hittade ingen bra sida. De områden som jag speciellt behöver ha info om är: Fältartilleriet Ubåten Kulsprutan Tanks Ni kan ju skriva ner nån sida ni känner till medan jag söker vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 http://www.firstworldwar.com/weaponry/machineguns.htm Här har du info om kulsprutorna (verkar isf så). Och sidan i övrigt verkar innehålla mycket fakta från WWI. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Gå till bibblan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Ordet "tanks" finns oerhört nog också på svenska. Det vill säga; pansarvagn, stridsvagn, m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 sorry... jag är mer WW2-typen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 OK, Nu har jag hittat bra info om allt förutom om Tanks, Pansarvagn, Stridsvagn eller vad man kallar det. Vet ni någon bra sida? PS: Kolla här! En sån vill jag ha, är det värt att köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 http://www.firstworldwar.com/weaponry/tanks.htm Tanks... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
holymakaroni Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 du går in på snyggast.se och trycker på uppsatser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 17 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 du går in på snyggast.se och trycker på uppsatser Då hade läraren satt mitt arbete som plagiat. Jag är verkligen intresserad av Historia så jag vill göra mitt allra bästa, och nu i efterhand är jag stolt över mitt arbete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts