D-link Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Vet att det finns ett program/sida? som kallas för DC, är typ som kazaa va? Vet inte riktigt vart det finns eller riktigt va de e för nått, nån som vet eller? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 dcplusplus.sourceforge.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 DC är en förkortning av Direct Connect. Det är ett så kallat "Peer to Peer" program vilken gör det möjligt att byta filer. Programmet har också inbyggd sökfuntion. Finns även många olika clienter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Originalet är Direct Connect (www.neo-modus.com) Det finns dock en förbättrad version som heter DC++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 (redigerad) Originalet är Direct Connect (www.neo-modus.com) Det finns dock en förbättrad version som heter DC++ Själv tycker jag inte att den är förbättrad men dem flesta väljer den istället för dc. Redigerad 9 december, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dr. Albino Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 De flesta väljer väl oDC nu för tiden eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 De flesta väljer väl oDC nu för tiden eller? Jag kör DC++ just nu. Men kan du länka till oDC? Skulle vilja testa något nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dr. Albino Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 oDC Sådär.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 jag kör oDc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 jag kör oDc Jag med, ska vi starta en klubb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 oDC har slutat utvecklas och använder sig inte av "hashning", det kan leda till kick/ban på flera hubbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts