GTaJäGaReN Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 Jag ladda ner den där replayen från ftp://ftp.gtasajten.com och öppnar den med WinRAR. Filen som man "unrara" (som unzipped) heter "replay.rep" och i vilken program ska man öppna *.rep filen i? // Nybörjaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 Jag tror den ska placeras i GTA3 User Files i Mina Dokument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 Vilket program ska man öppna den me då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 du ser på den i gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 hur då? Vart klickar man... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 Vart ska man klicka då...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 spamma inte ... jag vet faktiskt inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 Nähä.. Hur vet du då att man kollar på den i GTA3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 för at jag vet det sluta med dumma frågor litar du inte på mig det är nån av knapparna f1-f12 tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 F1 kollar man replay vad man gjorde för 30 sekunder sen och F3 och i minut typ. Ingen annan gör nåt förutom F12 som jag ändrar till å byta kamera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 tryck F2 eller F3 under spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 F2 händer inget och F3 visar bara det jag gjorde för nån minut sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts