Stoffe Skrivet 10 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2002 Jag tycker Yardie Lobo... För på den kan man ändra hur högt hjulen ska sitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 10 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2002 Yakuza Stinger väljer jag, den är snabb, härligt och snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2002 jag gillar diablo stallion. grymmt ljud! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 10 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2002 Yakuza Stinger helt enkelt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2002 DIABLO STALLION ROCKAR DIABLO RULEZ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2002 Mafia Sentinel lätta dom e coola..snabba tråliga......och jag har dödat deras maffia boss! http://www.plaudersmilies.de/rough/camper.gif haha...passande bild..jag sniprade ju Salvatore! http://www.plaudersmilies.de/rough/headshot.gif kanske inte lika passande jag sköt han ju i bröstet!LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
c0licab Skrivet 16 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2002 hehe, jag körde över han med en brandbil ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2002 hehe, jag körde över han med en brandbil ! lol...... http://www.fatalspace.net/gfx/ferksmile.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AwN-firebird Skrivet 16 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2002 jag tog min gta cd och kastade den på honom så han fick sitt huvud av hugget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2002 LOL:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2002 jag tog min gta cd och kastade den på honom så han fick sitt huvud av hugget gjorde du?? ......hum......du det gick inte för mig! fast ja ghar ju ps2.....vet ni om det är nån skilland?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2002 gjorde du?? ......hum......du det gick inte för mig! fast ja ghar ju ps2.....vet ni om det är nån skilland?! ja... ps2 skivorna e mycke skörare än pc skivan, hehe.... Gta rular...på BÅDE Ps2 å PC... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 17 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2002 men de är bäst på pc.. helt klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 17 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2002 Diablo Stallion är cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2002 men de är bäst på pc.. helt klart JAPP!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 17 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2002 Diablon är coolast...snygga flames gött ljud och allmänt snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts