luddee Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 någon som kan ge/göra ett A4 pappers-mall med centimeterrutor??? helst lite gråaktiga sträck! Säg till om ni inte förstår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 snälla... detta har med mitt slutbetyg i hemkunskap att göra... ett litet cm-papper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Testa att vänta mer än 14min tills du dodlar din egna tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Herregud. Öppna PS eller nåt. Skapa en bild med måtten 1 cmx1 cm (går att ställa in), gör en liten svart linje längst ner, och till höger. Spara som pattern. Skapa en bild som har mallen A4 (finns med). Fill med pattern. Eeh...gjorde en. Tog 1 minut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 den e bra... men jag ville ha i A4-format och lite mer gråaktiga streck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 den e bra... men jag ville ha i A4-format och lite mer gråaktiga streck Den där är a4 (enligt ps). Färga om i paint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 går ej att färga om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 ok, problemet är nu löst, tack ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts