mums_mums Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 De här "ufona" finns i Vice City också. Såg en när jag lirade VC-MP, en röd prick på himmelen som åkte fooort. Ja men det finns ju såna där mystiska missiler som far skit fort. som en bild på sida 5 när det är en snubbe som hittat ett djus i luften och så kommer det nåt farande förbi. jag har sett en sån vid "the big ear" på 01:00 tiden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DuZ0r Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 En sak till som man ser är fake på leather face bilden är att om han skulle ha tagit kort där så skulle man se CJ och Leather face men man ser bara där att det är Leatherface alltså är det CJ som är utklädd inget annat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) En sak till som man ser är fake på leather face bilden är att om han skulle ha tagit kort där så skulle man se CJ och Leather face men man ser bara där att det är Leatherface alltså är det CJ som är utklädd inget annat. PS2 bild, kamera kort, då ser man inte CJs kropp eller nåt + att det är ps2 fake bilden är på Redigerad 21 augusti, 2005 av Xemtoth Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Ja men det finns ju såna där mystiska missiler som far skit fort. som en bild på sida 5 när det är en snubbe som hittat ett djus i luften och så kommer det nåt farande förbi. jag har sett en sån vid "the big ear" på 01:00 tiden Det ska före ställa flygplan.. Jag ve det efter som att en sån kom och kvadda min bil är jag kollade hur lång tid det tog att köra rakt över med nos.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Det är förmodligen jetplan, inte UFO:n. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mums_mums Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) Jaha har ni inte sett filmen eller? den far för bi i typ 8 varp. man ser den bara ca 40 hundradelar. dyker upp på hilmen far förbi en och så är den borta. finns det jetplan som går i jusets hastighet som ser ut som er rök strek Redigerad 21 augusti, 2005 av mums_mums Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaffao Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Får SA på måndag, läser här på forumet varje dag.. verkar som SA är MYCKET MYKCET MYCKET MYCKET mera än att bara springa runt och göra uppdrag.. mycke frihet och dom här mystiska sakerna.. blir nyfiken och ska leta när ja får spelet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Får SA på måndag, läser här på forumet varje dag.. verkar som SA är MYCKET MYKCET MYCKET MYCKET mera än att bara springa runt och göra uppdrag.. mycke frihet och dom här mystiska sakerna.. blir nyfiken och ska leta när ja får spelet Hej och välkommen till forumet. Folket på det här forumet gillar inte när man drar upp gamla trådar om man inte ska tillföra trådens ämne något speciellt. Så i fortsättningen kanske du ska skriva i den nya myttråden som finns. Eller så är det jag som har fel, men jag tror det ska vara så Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts