Sikorka Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 det måste vara nåt skummt med den dä vidion för det gör inte direkt att fejka så bra! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 det måste vara nåt skummt med den dä vidion för det gör inte direkt att fejka så bra! Ursäkta, men vilken video?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 jaja, det är bra med dig... Basteard, denna snubben måste du kolla in!!! Vem ska jag kolla in? Jag heter inte Basteard, utan BASTARD! You fucking bastard punkass mothafuckah! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Förlår din BASTARD, snubben på sidan 2. Men skitsamma, bara tragiskt! Vill inte förstöra din helg! Ska snart hem från jobb! Har jobbat sen 7 i morse! :'( Ha en trevlig helg alla på forumet o en god jul! Ses på måndag!!! Vice Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Förlår din BASTARD, snubben på sidan 2. Men skitsamma, bara tragiskt! Vill inte förstöra din helg! Ska snart hem från jobb! Har jobbat sen 7 i morse! :'( Ha en trevlig helg alla på forumet o en god jul! Ses på måndag!!! Vice Haha Okej, ska kolla där sen då. Haha. Min helg har inte börjat än. Aw, och jag har bara varit i skolan.. ;/ God jul. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Polishuset i LS! Den var lila tror jag och stor som ett svärd. Men de andra har jag inte hittat. En ny Big Foot bild. Endel säger den är falsk den också. Han som tog bilden sa att man kunde inte vända sig mot den för då försvann den: http://www.geocities.com/dyirevolution/gtasabigfootw.jpg Ser den inte :"> Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 (redigerad) den gömmer sig nere i högra hörnet och lutar sig mot ett träd. att ni inte ser den... *suck* edit: videon på sid. 2 funkar inte! kan man ladda ner den ngn annanstans eller måste man något specielt movie-program. jag har divx och windows media p. Redigerad 10 december, 2004 av gurfi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 fejk fejk fejk kära nån ser ni dåligt den crossen finns inte i spelet det är den gamla VC crossen det där och den där bigfoot liknar ett träd så. den där bilden fanns med innan spelet släpptes i olika sidor med SA bilder. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Kan nån peka ut på karta var man kan hitta rullstolen och tanten som hoppar ifrån ett hustak? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HipHopDevil Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 (redigerad) Här ser alla som inte vet var faken står! Redigerad 10 december, 2004 av HipHopDevil Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 (redigerad) Detta hände mig nyss! Jag stog vid the big ear och lyssnade på Radio X när en annan röst kom och sa att man skulle ringa ett visst nummer för att få veta allt om universums mysterier..exakt när han hade slutat snacka och musiken började spela så kom det ett mörkrykande plan förbi och krashade framför mig..som om nått sköt ner det Redigerad 10 december, 2004 av Richard_I Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Detta hände mig nyss! Jag stog vid the big ear och lyssnade på Radio X när en annan röst kom och sa att man skulle ringa ett visst nummer för att få veta allt om universums mysterier..exakt när han hade slutat snacka och musiken började spela så kom det ett mörkrykande plan förbi och krashade framför mig..som om nått sköt ner det Det är säkert ett påskägg. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 ett UFO skjöt ner det! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Testa att ringa nummret som hörs på Radio X! De kanske säger nått kul. Man kan ju ringa alla nummer i VC vet jag... Vet inte om det finns några nummer i SA som man kan ringa, har inte kört det så länge. Jag ska iallafall dra dit och lyssna på radio x! lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Polishuset i LS! Den var lila tror jag och stor som ett svärd. Men de andra har jag inte hittat. En ny Big Foot bild. Endel säger den är falsk den också. Han som tog bilden sa att man kunde inte vända sig mot den för då försvann den: http://www.geocities.com/dyirevolution/gtasabigfootw.jpg Bara jag, eller fler som tycker att jag (man ) mellan bigfoot och CJ ser en svartmaskerad man Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 (redigerad) Detta hände mig nyss! Jag stog vid the big ear och lyssnade på Radio X när en annan röst kom och sa att man skulle ringa ett visst nummer för att få veta allt om universums mysterier..exakt när han hade slutat snacka och musiken började spela så kom det ett mörkrykande plan förbi och krashade framför mig..som om nått sköt ner det Tänk, Tänk, Tänk! EDIT: Såg just att HardPaty skrev samma sak ^^ För alla er som har spelat VC. Ni kommer väl ihåg att man kunde ringa olika nummer för att snacka med Pastor Richards eller vad det nu var. KAN TÄNKAS att det är samma grej här, alltså att man verkligen ska ringa! Redigerad 10 december, 2004 av Terrorysta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Hehe... Jag körde förbi "the big ear" en snabbis men hörde inget. Vem skrev att Radio x skulle byta namn? Den gjorde inte det. Men jag tänker inte ringa nummret om jag hör det. Kanske kostar mycket, eftersom R* ligger i amerika. Vet inte hur mycket det kostar att ringa dit men aja.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zleepy Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 (redigerad) jag har letat efter big foot typ i en två timmar men hittar inte ens ett fot spår??? börjar snart tro att han är fejk??? Redigerad 10 december, 2004 av zleepy Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 de där me radio x... blir de så att man får nåt annat meddelande VARJE gång man flyger dit? eller vid en viss tidpunkt? eller vad? eller ska man äns FLYGA dit? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Men asså testa lite och flyg över. Jag tror man ska flyga men de borde väll inte spela nån roll. Var uppmärksam och missa inte nummret bara. En sak jag undarar e om det typ låter som ett reklaminslag eller typ som värsta creepy rösten som snackar eller nått sånt skumt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts