TöllsjöJügge Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 VadÅ? tror ni mig inte? ni ska få se när jag tankar upp bilderna då, fan vad dissade ni 3 kommer bli på det här forumet för att ni inte trodde på the real power på GTA san ANDREAS! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 VadÅ? tror ni mig inte? ni ska få se när jag tankar upp bilderna då, fan vad dissade ni 3 kommer bli på det här forumet för att ni inte trodde på the real power på GTA san ANDREAS! Lägg ner och skriv en massa osanningar INNAN du lagt upp ev. bevis tack. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 jaja, det är bra med dig... Basteard, denna snubben måste du kolla in!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TöllsjöJügge Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Ok, men om jag svär då på mitt fosterland? snart kommer bliden upp, såfort jag kommer hem, var här vi 4-5 tiden så ska ni få se! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 (redigerad) Ok, men om jag svär då på mitt fosterland? snart kommer bliden upp, såfort jag kommer hem, var här vi 4-5 tiden så ska ni få se! Visst, jag kommer sitta klistrad vid forumet fram tills dess...not! Nej, ärligt talat så tycker jag du ska låta bli ditt uppenbara skitsnack och hålla lågt med dina påståenden. Annars är du som är ny här varmt välkommen till detta forum. Redigerad 10 december, 2004 av janne5050 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Fosterland, var kommer du ifrån, Mytomania eller Fatasi! Newer ending stoooooory.... lallalalalaaaa hahahaha ja det ska ju bli kul att se! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TöllsjöJügge Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Tack! men nu kommer bilden, min bror skickade den från hem-datorn, det är några bilder, typ stugan och när dom röker, glömde säga att en grupp marines var där inne med, hel skumt! men iallafall, Enjoy! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Tack! men nu kommer bilden, min bror skickade den från hem-datorn, det är några bilder, typ stugan och när dom röker, glömde säga att en grupp marines var där inne med, hel skumt! men iallafall, Enjoy! hihi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TöllsjöJügge Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Här är stugan som ni ser är dörren öppen, trodde det nästan inte själv när jag såg det, men gå dit själva, musiken vill man höra, känn er dissade ni som inte trodde på mig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jonasjonas Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 vänta lite...jag har starka bevis att jugges bilder är fejk! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TöllsjöJügge Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Om ni inte tror mig eller påstår att bilderna har konstiga pixlar eller polygoner så kan jag ju säga det att min PS2a cepa eller så var det något speciellt med spelet när man kom dit för antagligen så ville nog spelmakarna få in en "hög" känsla när man kom dit för det var ju det alla var, höga! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 (redigerad) Har sagt det här innan men och Redigerad 10 december, 2004 av Crusader Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Men sluta posta en massa onödigt...*REPORTED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TöllsjöJügge Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Men janne 5050, du är det onödigaste som finns i den här välden iallafall? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Men sluta posta en massa onödigt...*REPORTED* Håller med. Vi försöker leta upp en massa roliga grejer i spelet. Det är jobbigt när det postas en massa meningslösa skämt sådär. Verkar som att historien om platsen runt The Big Ear och Lil'Probe in stämmer. Om man flyger över det stället och lyssnar på Radio X så ändrar sig namnet på Radiostationen och börjar göra konstiga ljud från sig och planet gick inte att flyga längre utan krashade. Ovanför sågs det ett UFO som sedan försvann efter en liten stund. Här är en bild efter han krashat. Bevisar inget men ändå...! http://www.freewebs.com/neo12122/ufo.JPG När det gäller Explosionerna så vet jag att flygplan brukar krasha lite överallt men de brukar explodera flera gånger eftervarandra. Men det här var bara en, stor smäll så att hela alltet skakade. Här är en intresant grej. Den ligger strax utanför det förbjudna såkallade Area 51 i USA. Tror att Lil'Probe Inn som ligger strax utanför Area 69 i SA är GTA versionen av det riktiga stället. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 SHIT!!! TöllsjöJügge, du hade ju rätt!!! GUUUUD vilket fett bevis!!! Nu kan alla tvivlare vara tysta eller lämmna detta forum för du har kommit med det ulltimata beviset!!! Okej, det ända folk kan klaga på är att du inte kan stava på engelska det minsta!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Om UFO:na som alla snackar om hela tiden är de här små ljusprickarna som typ finns överallt så har ju jag sett dom hela tiden. Dom finns överallt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TöllsjöJügge Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Vadå engelska, var har du fått det ifrån? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 döööööh,........ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 (redigerad) Om UFO:na som alla snackar om hela tiden är de här små ljusprickarna som typ finns överallt så har ju jag sett dom hela tiden. Dom finns överallt. Nix. Det är bara flygplan som flyger högt upp. UFOna ser ut som flygande T-fat. Finns lite överallt i SA. Finns en karta som visar var de finns att se på Lil'Probe Inn vid The Big Ear strax under Area 69: http://img115.exs.cx/img115/3482/z062.jpg Det ska dyka upp UFO på de ställena. Här är en bättre karta men alla ställena är inte markerade som de i hörnen: Och sist en liten film om en GhostGlendale (Eller Glenshit som de heter) så att de som inte hittat nån kan se hur de ser ut: http://www.digitalphotos.pwp.blueyonder.co...sc/Ghostcar.wmv Redigerad 10 december, 2004 av Crusader Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts