Crusader Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 OK, det här är inget skämt. Har läst på olika sidor på internet i walkthrough och hört från kompisar om det här. Det ska finnas ett Penis torn som dycker upp vid ett speciellt klockslag. Nån som vet var och hur dags? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Det vore coolt om det vore så, men jag vet ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Hmm, har hittat lite info. Runt 22.00-00.00 vid golfbanan. Ska finnas några ljusen som ändrar sig till en form av en penis. På en byggnad eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 de e inget torn... men nån gång på kvällen/natten (har ja för mig) att man kan se lampor som tänts i ett höghus nånstans (vet inte vart ) o lampljusen bilder en penis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Huset finns i närheten av The Mailubu. Det är inte speciella tider, bara när det är mörkt och fönstren tänds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 23 - 01 tror ja typ det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Du vet, byggnadsställningen där man får uppdrag av snubben i cowboyhatt. Gå högst upp på den ställningen, vänd dig mot malibuhållet, nångång på kvällen/natten tänds lampor så det ser ut som en penis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Den kan ses mellan 23 och 00 på byggnaden som man fotograferar från i uppdraget Martas Mugshot. Kolla även upp mot taket vid den här tiden så ser ni en annan rolig sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Bild jag tog för lääänge sen. http://www.monstret.se/~urkas/vc/kuk.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Den kan ses mellan 23 och 00 på byggnaden som man fotograferar från i uppdraget Martas Mugshot. Kolla även upp mot taket vid den här tiden så ser ni en annan rolig sak. Det är väl vatten som sprutar uppåt så det ser ut som han får utlösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Den där bilden är tagen 23:48, och jag ser inte mkt till ngt speciellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Den där bilden är tagen 23:48, och jag ser inte mkt till ngt speciellt. Titta på huset precis framför helikoptern. Du ser inget speciellt där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Den kan ses mellan 23 och 00 på byggnaden som man fotograferar från i uppdraget Martas Mugshot. Kolla även upp mot taket vid den här tiden så ser ni en annan rolig sak. Ok, nu flög jag med min sparrow och såg penisen, men vart skulle man stå och kolla upp om man ville se "nånting annat konstigt" dörren där man stka stå och fota Candy är stängd, och föresten så är det det huset som lyser Kan du svara på min fråga Arvid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 (redigerad) Ok, nu flög jag med min sparrow och såg penisen, men vart skulle man stå och kolla upp om man ville se "nånting annat konstigt" dörren där man stka stå och fota Candy är stängd, och föresten så är det det huset som lyser Kan du svara på min fråga Arvid? Har jag påstått att det inte är det huset? Jag vet inte om det syns från marken men från huset som har en pool på taket mittemot hotellet kan man klart och tydligt se att vatten sprutar upp ovanför neonskylten var 15:e sekund mellan 23 och 00 som ska föreställa det Cortez skrev. Redigerad 9 december, 2004 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 R* lever i en sjuuuuk värld. Tack för bilden. Och infot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 R* lever i en sjuuuuk värld. Tack för bilden. Och infot. japp, ok, Tack Arvid, nu ska jag leta efter roliga grejjer att skriva i forumet senare, Jo föresten, en gång kom jag till ett av dom ställena där det alltid fins en bil parkerad från ett konstigt håll, då fans ingen bil men efter ca en halv sekund flög en bil snett när från himmlen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eric_ostlund Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Det där höghuset med penisen på har jag sett hur många gånger som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Varför dra upp en gammal topic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 men vem som helst fattar väl att han bara har ritat till de där ''penis-prickarna'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts