pepesbod2 Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Jag har 53 hoods - 96,36% alltså de största gänget. som tvåa är ballas me 1 teritorum o sen vagos me oxå 1. var ligger dessa 2 kvarter någonstans... självklart har jag tagit alla synliga men resten?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
freedde87 Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Finns redan en massa trådar om detta... Ett område ligger i nordvästra San Fierro och en vid båtskolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepesbod2 Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Finns redan en massa trådar om detta... Ett område ligger i nordvästra San Fierro och en vid båtskolan jag vet mktväl att det finns trådar om detta men ingen av de tådar ja kollat igenom har inte kommit nån vart så ja hoppas att ni låter den fortsätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts