51:an Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 Behöver hjälp med missionet "Death Row".. nån som kan hjälpa till? ge ett tips eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 Var kör du fast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 6 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 Jag kommer hela tiden till Lance men på vägen ut kommer alla Diaz men och ska döda mig.. då blir det svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Telus Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 ta sopbilen som står där Diaz snubbar kan aldrig krocka sönder den ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 6 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 Hmm.. har inte sett nån sopbil.. ska kolla noga nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 Står på tippen synligt. Om du hittar den gör de inget att de craschat mot dig som galningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 6 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 FAN DÅ! Blir ju wasted på två sekunder där inne.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 6 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 nån som har nått tips hur jag ska hålla mig vid liv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shyk Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 skjut alla hans män. andvänd phyton och autoaim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 6 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 vilken är python? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 vilken är python? Revolvern du köper på AmmuNation i Downtown för $2000 Fungerar jävligt bra du skjuter snabbt med den. Gör så här: Stanna precis utanför junkyard och spräng bilen de gömmer sej bakom vid ingången. Fortsätt framåt och va bered med Python och skjut de som kommer. Kasta sen grenades eller molotov mot de som kommer från sopbilen. Snipa han som är på kranen och skjuter på dig. Har du gått om tid snipa de som vaktar garaget också. Hämta Lance när du är säker på alla är döda, ta sopbilen och kör dit du ska. GL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 vilken är python? mangnumen som man köper i ammunation för 2000$ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 6 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 FAN DÅ!!.. När man kommer till honom.. så hoppar han ut och dör!!.. skit också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 Vaddå dör Lance? Hur och var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 Så va det för mig med... När man gick ur det där "huset" så dog Lannce... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 7 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 haha!! jag klarade det! tack för tipset med sopbilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts