Crusader Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 När jag spelade SA igår, jag var nere vid Palomino Creek för att leta spöken så såg jag nåt stort och svart som plaskade till i vattnet så jag hoppade i och simmade dit. I vattnet var en bil med 2 döda personer som guppade i vattnet bredvid. De hade kört från ett stup ovanför och landat med taket före ner i vattnet. Plötsligt hör jag ett vrål och tittar upp och plötsligt kommer en polisbil med saftblandarna på körandes ut för samma stup och föll rätt mot mig. Ska säga att jag blev rätt så överaskad. AIn på förarna är ju inte så bra alltid har jag märkt. Fick en lastbil att stanna och alla bilar bakom körde rakt in i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 HAHA!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Ja, AI'n på poliserna... de är ju rent ut sagt korkade. Kör man på ut på en brygga, drar en 180, så kör poliserna rakt ut i vattnet istället för att vända... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Det händer alltid vid hunter quarry mission stället!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Hasr sett det på andra ställen med när poliser plötsligt svänger av vägen och kör ner i vattnet. Men det gör det ju bara lite roligare. Som när poliserna stoppar folk för fortkörning. De stannar och går ur bilen med händerna ovanför huvudet och sen så skjuter poliserna dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Jag snodde ett flygplan vid flygplatsen i SF. Jag hade typ 3-4 stjärnor och såg att snuten var på landningsbanan. När jag lyfte så följde snuten efter, men dom plaskade rätt ner i vattnet istället. hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Generalwinter Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 ja och åker man båt och har 3 i efterlysning och åker på floderna så regnar det polisbilar av en det är ganska kul faktiskt och när polisen kliver ut så dör han. och när man tar det ballas hoddet vid nöjesfältet på bryggan och dödar tre per ute på bryggan så hammlar dom ny som spottar fram på botten och står där och tittar på en när man dycker ner efter dom det var också ganska kul he he Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 men du tog väl saften va??? den e skit god! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 på tal om den bryggan, man kan väl inte åka i parisehjulet va?! hmm, synd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 När jag spelade SA igår, jag var nere vid Palomino Creek för att leta spöken så såg jag nåt stort och svart som plaskade till i vattnet så jag hoppade i och simmade dit. I vattnet var en bil med 2 döda personer som guppade i vattnet bredvid. De hade kört från ett stup ovanför och landat med taket före ner i vattnet. Plötsligt hör jag ett vrål och tittar upp och plötsligt kommer en polisbil med saftblandarna på körandes ut för samma stup och föll rätt mot mig. Ska säga att jag blev rätt så överaskad. AIn på förarna är ju inte så bra alltid har jag märkt. Fick en lastbil att stanna och alla bilar bakom körde rakt in i den. det är ju skitofta som jagade bilar kör ned för stup och sånt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 det är ju skitofta som jagade bilar kör ned för stup och sånt.. Heh, ja det är ju det. Bara den här gången jagade de inte mig. Men det är en del av GTA spelen. De korkade snutarna. Men de kan vara irriterade också. Som igår när de drog ut mig från ambulansen när jag var på Lv 11. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts