Jump to content

Heheh... idioter!

Share

Recommended Posts

När jag spelade SA igår, jag var nere vid Palomino Creek för att leta spöken så såg jag nåt stort och svart som plaskade till i vattnet så jag hoppade i och simmade dit. I vattnet var en bil med 2 döda personer som guppade i vattnet bredvid. De hade kört från ett stup ovanför och landat med taket före ner i vattnet. Plötsligt hör jag ett vrål och tittar upp och plötsligt kommer en polisbil med saftblandarna på körandes ut för samma stup och föll rätt mot mig. Ska säga att jag blev rätt så överaskad. :D

AIn på förarna är ju inte så bra alltid har jag märkt. Fick en lastbil att stanna och alla bilar bakom körde rakt in i den. :D

;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ja och åker man båt och har 3 i efterlysning och åker på floderna så regnar det polisbilar av en det är ganska kul faktiskt och när polisen kliver ut så dör han.

och när man tar det ballas hoddet vid nöjesfältet på bryggan och dödar tre per ute på bryggan så hammlar dom ny som spottar fram på botten och står där och tittar på en när man dycker ner efter dom det var också ganska kul he he

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag spelade SA igår, jag var nere vid Palomino Creek för att leta spöken så såg jag nåt stort och svart som plaskade till i vattnet så jag hoppade i och simmade dit. I vattnet var en bil med 2 döda personer som guppade i vattnet bredvid. De hade kört från ett stup ovanför och landat med taket före ner i vattnet. Plötsligt hör jag ett vrål och tittar upp och plötsligt kommer en polisbil med saftblandarna på körandes ut för samma stup och föll rätt mot mig. Ska säga att jag blev rätt så överaskad. :lol:

AIn på förarna är ju inte så bra alltid har jag märkt. Fick en lastbil att stanna och alla bilar bakom körde rakt in i den. :lol:

:lol:

det är ju skitofta som jagade bilar kör ned för stup och sånt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor