leftbehind Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 När man kör trucking på fjärde uppdraget har man ju en last som polisen försöker stoppa en för, men strax innan man kommit fram så skjuter helikoptern och trucken börjar brinna. Hur ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 stanna o skjut de j*klarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Har du gjort det uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Helikoptrar hinner aldrig ifatt fordon om du kör på maxhastighet ... så gasen i botten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Men det är just i småområdet där jag är tvungen att bromsa in som den skjuter , men det finns en pay and spray på vägen, om jag kopplar bort släpet,kanske jag kan bli av med skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Bromsa inte kör bara rakt över i svängen det är väll ganska stort utrymme det borde väll gå? maN kan ju faktiskt svänga rätt mycke me släpet.... kommer inte ihåg ghur jag gjorde men det gick iaf finfint för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Jag klarade det, det var inte mission 4/4 det var 3/7 typ, men nu ska jag frakta ett ömtåligt gods till toppen av SF. Battery Point. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Generalwinter Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Jag klarade det, det var inte mission 4/4 det var 3/7 typ, men nu ska jag frakta ett ömtåligt gods till toppen av SF. Battery Point. Kör på järnvägs spåret då åker du i tunlar då slipper du helikoptern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Uppenbart att du inte spelat det uppdraget jag snackar om, och om du kollar så står det. Jag klarade det. Så det är löst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Men det är just i småområdet där jag är tvungen att bromsa in som den skjuter , men det finns en pay and spray på vägen, om jag kopplar bort släpet,kanske jag kan bli av med skiten. Stjärnorna uppdateras på nytt hela tiden så pay´n spray funkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts