Jump to content

Fasen, kan nån tippsa mig!?

Vice.
 Share

Recommended Posts

Tja, har kommit tebax till Los Santos o börjat ta över områden men jag har bara 96,75% tror det stod 96, kan varit 97 nåt med.

Sak samma!

Jag hittar inte fler områden men det ser ut som att parken till vänster om flygplatsen är markerat gult?!

Det är svagt men ser ut som gult!

Är det ett annat gängområde eller tillhör det mitt område som ligger till vänster om det! (strandremsan)!

Hittar inga gängsnubbar i den här parken utan bara en massa skogsmullar med rygsäckar!

Snälla kan nån hjälpa mig för jag håller på att få panik efter att ha suttit i 3 timmar o letat!

Tack! Vice ;):D:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja, har kommit tebax till Los Santos o börjat ta över områden men jag har bara 96,75% tror det stod 96, kan varit 97 nåt med.

Sak samma!

Jag hittar inte fler områden men det ser ut som att parken till vänster om flygplatsen är markerat gult?!

Det är svagt men ser ut som gult!

Är det ett annat gängområde eller tillhör det mitt område som ligger till vänster om det! (strandremsan)!

Hittar inga gängsnubbar i den här parken utan bara en massa skogsmullar med rygsäckar!

Snälla kan nån hjälpa mig för jag håller på att få panik efter att ha suttit i 3 timmar o letat!

Tack! Vice ;):D:D

Jag ligger på uppdraget "Los Desperados", men jag har bara 35 % övertagna områden än så länge. Måste man få 100 % innan man kan få sina gängmedlemmar att komma in i bilen?

Ta över allt som är lila och gult, det kanske är parken till vänster om flygplatsen, jag har inte tittat där ännu..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nej nej basteard, det är bara att sikta på dem o trycka uppåt så följer de sin herre! Tryck ner så stannar de! Grejen är att jag inte ser om det området är grönt eller gult! Det är så jvvla svagt! Kanske det inte har en färg ens!? Det är ju faen en skog/park o de finns inga gängmedlemmar där!?

Hjääälp! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor