VickeX Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Här kan vi skriva alla roliga grejjer någon säger i VC, Jag börjar, för jag e bäst När tommy och nån hora "gör det" : Tommy "O, Let me out of here" En annan gång dom gorde det hörde jag tjejen säga: "Oo, i got it" Your turn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Här kan vi skriva alla roliga grejjer någon säger i VC, Jag börjar, för jag e bäst När tommy och nån hora "gör det" : Tommy "O, Let me out of here" En annan gång dom gorde det hörde jag tjejen säga: "Oo, i got it" Your turn muahaha, jag kan komma med en uppsjö av kommentarer från VCPR: "You ain't a bigshot. You're not even a mediumshot. You're an asshole! "I've had enough of this weirdness." " - That's so great, like puppies!" "- I saw some dead puppies once." "Heh, okaay, wow, you're psychotic!" och favoriterna: "I'm warning you, I'm armed and I'm not afraid to use it. DIE, EVILDOER!! DIE!!!! Put that gun away, don't point it at me! There's blood, and-and pubic here, all over the studio! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 (redigerad) Weehee Explorer, They got your family, NOOOOOO Redigerad 11 december, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Lance: Hey, I had enough of that in scool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 diaz: you messing with me your pice (stavning?) of plastic shit! *PANG PANG* diaz: it´s my favorite (nånting) movie it´s that. tommy: it´s problerly not plugged in. diaz: what? ---------------------- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_Butler Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Umberto: You the man with the big cojones? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
elektrobanK Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 - They've got your wife! - I'm not married! - You are now. To AMERICAAAAA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 "Where you smash the green dot deep inside the mysterius red square!" Degenerator-reklamen är ändå bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 You don't look like the law, so that's bought you a minute. (hittar inte bilden jag la upp för länge sen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Umberto: You the man with the big cojones? Det är Rico som säjer det . Om du menar det vid båten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carl_Johnson Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 VCPR: Back to Maurice Chavez, the asshole! VCPR 2: Yea, he really IS an asshole... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 "This is the police! You're surrounded!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Haitianerna: A voodoo i live (nånting sånt) Marios/Vercettis: Hey, hey its mr.W dom replkien gillar jag, gillar mer också (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 ''No money, No funny honey bunny'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 ''No <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=money&v=56">money</a>, No funny honey bunny'' haha aa den repliken gillar jag med =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 "Where you smash the green dot deep inside the mysterius red square!" Degenerator-reklamen är ändå bäst. Hah! Jo den är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 (redigerad) Tommy säger till Rosenberg. Shut up, sit down. Relax! han är cool! Redigerad 26 december, 2004 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 JAh tycker om varje replik av ken roseberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 "I try taken my pants off over my head" nån tant på gatan sa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 "swing from green dot to green dot with your red square monkey" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts