mickemannen Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 ska försöka skriva detta så spoilerfritt som möjligt.. du får uppdraget ganska sent hos en "asiat" i san fierro på uppdraget kommer du att förlora alla dina vapen och ska sen upp på ett ställe, istället för att gå upp på det stället, ta dig till vapen affären, köp massor med vapen (typ mp5 och ak47 + armor) ta dig sen tillbaka och utför uppdraget, det tar en stund men det är definitift värt det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 hehe, så gjorde jag också efer att jag dött på första försöket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Jag har en enklare lösning på "problemet", och den tar inte så jävla lång tid: | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | V R1, R2, L1, R2, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Right, Up - Weapons Set 1 eller: R1, R2, L1, R2, Left, Down, Right, Up, Left, Down, Down, Left - Weapons Set 2 eller: R1, R2, L1, R2, Left, Down, Right, Up, Left , Down, Down, Down - Weapons Set 3 ... hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 jag klarade uppdraget på en gång utan att köpa vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Generalwinter Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 jag klarade uppdraget på en gång utan att köpa vapen det gjorde ja med klarade det på första föröket det är inte så svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 (redigerad) Unskilled people. Det är inte svårt, om man inte är förlamad i händerna. jag smög upp där med min kniv. Redigerad 9 december, 2004 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Jag klarade mig utan att köpa vapen. Och utan fusk också, för den delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 yeah, me too... konstigt nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 (redigerad) men vad vikitgt det verkar vara för alla här att visa hur otroligt duktiga ni är! ok, bra gjort, ni klarade det på första försöket utan att fixa vapen först, so what? skryt nån annanstans, tråden handlar inte om det. Redigerad 9 december, 2004 av Pubisboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts