Cola Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 jag har klarat hela spelet men jag kan inte köra combine dom e låsta överallt nån som vet varför??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 ta nån som åker omkring då?.. finns ofta i sydöstra hörnet av san fierro (precis när du kommit över bron från los santos finns en liten åker.. bakom inhängnaden där bilen "monster" finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Heh, helt klart ett av de coolaste man kan köra. När en hel hög bönder springer och skricker framför en medans man kör över dem och deras rester spottas ut på andra sidan. Heh, där fick de för att de jäklades med mig och kallade mig Piggy Boy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cola Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 ta nån som åker omkring då?.. finns ofta i sydöstra hörnet av san fierro (precis när du kommit över bron från los santos finns en liten åker.. bakom inhängnaden där bilen "monster" finns men dom e låsta ??? hur låser man upp dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 e de skördetröskorna ni snackar om? isåfall, ställ er framför en (som kör) så den stannar och skjuta i HUVVET på föraren... sen direkt springer ni till dörren o trycker på TREKANT... om ni gör de snabbt så får man den inte direkt svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 e de skördetröskorna ni snackar om? isåfall, ställ er framför en (som kör) så den stannar och skjuta i HUVVET på föraren... sen direkt springer ni till dörren o trycker på TREKANT... om ni gör de snabbt så får man den inte direkt svårt Jag försökte en massa men det gick inte. Den var fortfarande låste. Dörren går inte upp fören den börjar brinna och då är det försent. Varför låsa dem? Förstör ju en massa tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts