SlewME Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Hejsan Nu när det snart är jul så är det ju som alla kanske vet dax att köpa presenter eller även kallat julklappar . Och vad har man på omslagningspappret på presenten? jo små ettiketter som man skriver namnet på personen som ska få presenten. Under kan man även skriva ett rim. Så jag undrar om någon kan något bra rim som man kan ha på någon klapp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Harald_Ström Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Här kommer en leverans av död Till dig, din jävel, så dum och röd Vi vill inte ha en massa kommunister I vårt land av godhet och brister Detta paket innehåller en bomb Om du läst såhär lång så är du död! Och då kan du inte se att sista meningen inte ens rimmar, idiot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Finns redan en sån här topic... *Reported* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Harald_Ström Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Finns redan en sån här topic... *Reported* Ska man reportifiera folk när de upprepar sig? Jag reportifierar dig, din lille sate! *REPORTIFIERAD* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Ska man reportifiera folk när de upprepar sig? Jag reportifierar dig, din lille sate! *REPORTIFIERAD* dra här ifrån bara, om du nu inte vill bli bannad (vilket jag tror att flera av modsen och hultan tänker göra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts