GTA3 freak Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 Jag ville bara säga att jag förstår mig inte på folk som plågar djur. Senast var det nån som hade dödat massa katter i en förort till sthlm, han hade sprättat upp dom och tryck in pinnar i en katt. Jag vill bara säga: Psykopat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ninja Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 VILKA J**LA IDIOTER KATTER SOM ÄR SÅ SÖTA BU FÖR DJUR PLÅGERI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 fyfan jag hatar såna...hmm EJ människor dom är ju sjuka i huvet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Häääääärligt... eller inte... Killar härifrån trakten tycker det e kul att spela fotboll med igelkottar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Killar härifrån trakten tycker det e kul att spela fotboll med igelkottar... Då är man för j*vlig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts