Generalwinter Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 har klarat spelet och äger alla andra hus när kan man köpa det skulle va kul att ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 (redigerad) så fort du har kommit till tredje ön och klarat bilskolan... edit: och när du är klar med bilskolan så får du även ett antal uppdrag. och efter dem så kan du exportera och importera bilar nere vid hamnen i doherty... Redigerad 8 december, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 när man klarar bilskolan kan man köpa det, som bloodline sa. bilskolan finns på 2:a ön (san fierro). tryck här för att se var bilskolan finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 man kan inte köpa stället när du klarar end of the lines... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 va? man kan köpa det så fort man har kommit till 3:dje banan och klarat bilskolan. man måste inte klara end of the line för att köpa wang cars... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 man kan inte köpa stället när du klarar end of the lines... jag kunde köpa det när jag var i sf. den blir upplåst efter man har gjort en viss sak (klarat ett speciellt upddrag? vet ej). du kanske gjorde den "saken" väldigt sent... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 men jävla nördar, LÄS vad man skriver.. man kan INTE köpa efter att man klarat end of the lines.. sorry för att man får ryck, men jag har fått nog av ungjävlar som inte läser vad man skriver och inte letar efter info innan dom frågar nån idiotisk fråga (menar inte frågan i denna topic) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 * Du ska klara Zeros alla uppdrag * Du ska klara alla delar på bilskolan - minst brons på alla * Du ska ha tillgång till Las Venturas (Jag tror det alla fall) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Generalwinter Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 * Du ska klara Zeros alla uppdrag * Du ska klara alla delar på bilskolan - minst brons på alla * Du ska ha tillgång till Las Venturas (Jag tror det alla fall) har köpt den nu så det är lungt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 * Du ska klara Zeros alla uppdrag * Du ska klara alla delar på bilskolan - minst brons på alla * Du ska ha tillgång till Las Venturas (Jag tror det alla fall) nu ljög du... räcker me o klara bilskolan (brons räcker) iaf för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 (redigerad) men jävla nördar, LÄS vad man skriver.. man kan INTE köpa efter att man klarat end of the lines.. sorry för att man får ryck, men jag har fått nog av ungjävlar som inte läser vad man skriver och inte letar efter info innan dom frågar nån idiotisk fråga (menar inte frågan i denna topic) förlåt då!!! my lord försöker bara vara lite hjälpsam men det kanske inte uppskattas på det här forumet? Redigerad 9 december, 2004 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 men jävla nördar, LÄS vad man skriver.. man kan INTE köpa efter att man klarat end of the lines.. sorry för att man får ryck, men jag har fått nog av ungjävlar som inte läser vad man skriver och inte letar efter info innan dom frågar nån idiotisk fråga (menar inte frågan i denna topic) vad fan pratar du om... man kan visst köpa hus efter end of the line, även wangs cars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts