vinnecool Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 kan ingen lägga upp nån schysst stuntfilm? Är intresserad av hur det går när andra spelar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Om du inte skoja skulle jag ändå inte ta åt mig det minsta va?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 jag förstår inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 hur fixar man divX eller xviD? och hur funkar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 (redigerad) Om du inte skoja skulle jag ändå inte ta åt mig det minsta Lol den måste jag komma ihåg jag förstår inte Läs det en gång till så förstår du nog Redigerad 9 december, 2004 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 (redigerad) hur spelar man in då? Redigerad 9 december, 2004 av samurai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Filmerna ska vara i bra kvalite och får inte hacka. De få bidrag som har kommit in hittills (som har varit i bra kvalite) har hackat alldeles för mycket. En film gjord med filmkamera/mobiltelefon/webbkamera hamnar direkt i papperskorgen. Ni skulle bara skämma ut er genom att skicka in en sådan film. Vill gärna ha ett team som hjälper till med att ta filmer/bilder så anmäl er snarast om ni har verktygen och kunskapen som behövs (tror det kan vara ganska kul att arbeta med detta projekt). Det är dock inga stuntfilmer som ska göras... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Men oj det här var ju grymmt!! Hultan har svarat på MIN tropic! det här måste vara en av de häftigaste dagarna i mitt liv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 jag kan görna bidra med bilder! hur gör ja då? ska jag skicka en bild eller....? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 (redigerad) har nå börjat att skicka in några blider? eller filmer? EDIT: nån måste väl ha gjort den jag vill att det ska hända saker,...på en gång! Redigerad 11 december, 2004 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts