Jump to content

Dags att dokumentera

Sikorka
 Share

Recommended Posts

Dags att dokumentera- Kommentera (0) (Hultenius 23:13 @ 2 Dec 2004)

Vi vill bygga upp en riktigt kraftfull SA-sektion här på GTAsajten och till det behövs mycket material i form av bilder och filmer. Bland annat vill vi - om möjligt - ha filmer till alla spelets uppdrag, bilder på alla fordon, vapen, tags osv.

Därför behöver vi nu ett team som, genom samarbete, ska försöka fånga in allt det material vi behöver. Om ni känner att ni har den utrustning som behövs för att överföra bild och ljud från PS2 och gärna vill vara med och förbättra GTAsajten så kan ni söka till detta team. Arbetet kommer att hålla på någon månad och ni gör det helt gratis (någon form av belöning kommer ni dock att få + credits).

För att ens kunna ansöka till detta team så måste man kunna spela in bild och ljud från PS2. Därför vill vi att ni gör en kort film (1-2 minuter, max 50 Mb, 640x480 pixlar, komprimerad med DivX eller XviD) och bifogar den tillsammans med en ansökan till film@gtasajten.com. Lycka till!

Hultan skrev det...

Men varge fall ska nån gå och fixa det kanske..? eller göra nå't team? ^_^

Jag undrar.... För jag vill att det ska hända nåt med gtasajten.... :P^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nu kom jag på hur jag ska göra...

man kopplar den gula till datorn, dom andra till tv:n (som jag har ställt brevid)

ställer mikrofonen vid tv:n och spelar in!

ibland är jag bara för smart..... ^_^

Har du inte missat en sak då? Du kanske har nån lillebror eller lillesyrra som kommer och skriker. Då blir ju det också med i filmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nu kom jag på hur jag ska göra...

man kopplar den gula till datorn, dom andra till tv:n (som jag har ställt brevid)

ställer mikrofonen vid tv:n och spelar in!

ibland är jag bara för smart..... :P

asså var ska den gula sitta i datorn? :angry: menar du den gula sladen från ps2 ska sita i något??förklara :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor