Sikorka Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Dags att dokumentera- Kommentera (0) (Hultenius 23:13 @ 2 Dec 2004) Vi vill bygga upp en riktigt kraftfull SA-sektion här på GTAsajten och till det behövs mycket material i form av bilder och filmer. Bland annat vill vi - om möjligt - ha filmer till alla spelets uppdrag, bilder på alla fordon, vapen, tags osv. Därför behöver vi nu ett team som, genom samarbete, ska försöka fånga in allt det material vi behöver. Om ni känner att ni har den utrustning som behövs för att överföra bild och ljud från PS2 och gärna vill vara med och förbättra GTAsajten så kan ni söka till detta team. Arbetet kommer att hålla på någon månad och ni gör det helt gratis (någon form av belöning kommer ni dock att få + credits). För att ens kunna ansöka till detta team så måste man kunna spela in bild och ljud från PS2. Därför vill vi att ni gör en kort film (1-2 minuter, max 50 Mb, 640x480 pixlar, komprimerad med DivX eller XviD) och bifogar den tillsammans med en ansökan till film@gtasajten.com. Lycka till! Hultan skrev det... Men varge fall ska nån gå och fixa det kanske..? eller göra nå't team? Jag undrar.... För jag vill att det ska hända nåt med gtasajten.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Det lät så skönt "Vi vill bygga upp en riktigt kraftfull SA-sektion" Tänk dig va grymt det hade varit!! Hur många har skickat in nån film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Det lät så skönt "Vi vill bygga upp en riktigt kraftfull SA-sektion" Tänk dig va grymt det hade varit!! Hur många har skickat in nån film? Jag ska snart skicka in, men jag måste formatera om datorn först... Bara syrran lämnar datorn snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Eh.. jag tycket du skall säga åt din syster att lämna datan för vi behöver dig här på gtasajten.... NU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 EN FILM SKOJ!!! eller.... NÄÄÄÄ! vilket larv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 har gjort en gta stunt film men de går inte att skicka in den :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 EN FILM SKOJ!!! eller.... NÄÄÄÄ! vilket larv Du också "Mr Gränd" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 :S varför inte ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 de står typ "error, bla bla bla" vet ej varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 hur gör man för att få med ljud i filmen? annars så kan jag vara med att fixa filmerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 man kan filma direkt på tv:n (me ne vanlig kamera) om man känner för de, men de blir sämre bild då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 nu kom jag på hur jag ska göra... man kopplar den gula till datorn, dom andra till tv:n (som jag har ställt brevid) ställer mikrofonen vid tv:n och spelar in! ibland är jag bara för smart..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 nu kom jag på hur jag ska göra... man kopplar den gula till datorn, dom andra till tv:n (som jag har ställt brevid) ställer mikrofonen vid tv:n och spelar in! ibland är jag bara för smart..... Har du inte missat en sak då? Du kanske har nån lillebror eller lillesyrra som kommer och skriker. Då blir ju det också med i filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Skriket kanske passar om han t.ex gör en film om leatherface. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Du också "Mr Gränd" eyy niggah... f*ck u *SKOJA* ... eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 var fan ska man setta den gula??? non som kan flörklara bätre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 eyy niggah... f*ck u *SKOJA* ... eller Om du inte skoja skulle jag ändå inte ta åt mig det minsta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 nu kom jag på hur jag ska göra... man kopplar den gula till datorn, dom andra till tv:n (som jag har ställt brevid) ställer mikrofonen vid tv:n och spelar in! ibland är jag bara för smart..... asså var ska den gula sitta i datorn? menar du den gula sladen från ps2 ska sita i något??förklara :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Man måste ha ett speciellt grafik-kort med tv-in/out och koppla sladden där!! Och om man vill ha bra ljud (utan mic ) så måste man ha ljud-kort med tv-sound in/out eller så går det att koppla lite genom stereon om man inte vill det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Man måste ha ett speciellt grafik-kort med tv-in/out och koppla sladden där!! Och om man vill ha bra ljud (utan mic ) så måste man ha ljud-kort med tv-sound in/out eller så går det att koppla lite genom stereon om man inte vill det. hur ser man att det är tv in out? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts