Foo Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 (redigerad) Jag har fått guld på motorcyckel skolan men ingen motorcyckel syns till, inte heller den man skulle fått vid varken silver eller brons finns någonstans (i alla fall inte innom 100 meters radie) eller står den längre bort eller vad?? JAg kan smatidigt passa på att undra vilken båt som är snabbast av "jetmax" och "squallo", jag vet dock inte vilken man får för silver och vilken man får för guld på skolan eftersom jag fick det på första försöket på alla moment Den man får på guld borde ju vara snabbast.... Redigerad 8 december, 2004 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Åk till stället där man säljer och köper stulna bilar.. Där finns en vid den där bassängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Kör bort den motorcykel du ser utanför skolan. De gillar inte att spawna så tätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Generalwinter Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 va? kan man sälja stulna bilar var kör man det fins det någon karta vart det är eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 jag vet dock inte vilken man får för silver och vilken man får för guld på skolan http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=21506 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts