Esperanto Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 hej jag letar efter en låt som jag vill ha men vet inte vad den heter den kommer så här ungefär "Celebrate come on" nånting. den var med i nån Simpsons avsnitt där Al Gore sätter på den låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 (redigerad) Var det den där när Bart lånade den där boken, så gick det signaler hela vägen till vita huset förbi ett par personer, så säger nån åt killen att nån har köpt hans bok och så säger han: "Detta måste firas." *Sätter på radion* "Oooooh, celebrate come on!" = Fira om du har ett skäl "I will..." Tyvärr kan jag inte namnet. Redigerad 8 december, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 ja juste det är den ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 kan ingen låsa en "leta låt" topic? den skulle vara andvändbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 kan ingen låsa en "leta låt" topic? den skulle vara andvändbar! Låsa? Då blir den ju välldigt användbar, eller inte. Klistra upp den skulle ju funka, men det behövs ju inte sålänge den inte blir populär, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 klistra menade jag! men folk letar ju låtar ofta.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Kool and The Gang - Celebrate good times Minns inte om det är originalet, men låten heter iaf Celebrate good times Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts