Diezl Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Jag fick tips från en kompis igår om en ny radiokanal som bara spelade rock (i Stockholm). Hmm tänkte jag... borde kolla för Rockklassiker är ju så jädra tjatiga... Iallafall jag slog på 106,3 Bandit rock. BARA BRA LÅTAR HELA TIDEN! För den som gillar rock måste tilläggas... Vill bara säga tack till den som startade den kanalen! Om ni har någon annan bra kanal som ni har på lager så lägg gärna in den här på tråden och säg även område och musikgenre... Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Bandit är egentligen inte ny, den fanns förut, men nu har den kommit tillbaka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Upptäckte den för några veckor sen. Superbra musik (mycket Rammstein ). Synd bara att dom inte har några pratare än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 WOOHOOO!! BANDIT IS BACK!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 (redigerad) åh fan *sätter på förstärkarn med inbyggd radio med sån där bilsak där de står text i rutan* *edit jeffla skitantenn, sprakar Redigerad 8 december, 2004 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 8 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Bandit är egentligen inte ny, den fanns förut, men nu har den kommit tillbaka.. Jo... jag vet fast det var ett par år sen om jag inte minns fel... ganska många... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts