Gebban Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 (redigerad) Har samlat alla ostron nu. Det ända som har hänt är att jag får pöka brudarna på varje dejt. Jag fick inga hundra procent inte. Någon som har lyckats med 100% som kan säga ifall jag gjort något fel? Redigerad 8 december, 2004 av Gebban Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skullhead Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 sorry Broder har ej samlat alla änn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Men då borde gå fortare att få 100% med dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gebban Skrivet 8 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Nix bara första dejten med dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 första dejten? får man 100% direkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gebban Skrivet 8 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Nä första dejten höjdes det med 30% sen nu höjs det lika lite som innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 ostron gör inte så att man får 100 % med alla tjejerna men det blir lättare för att du behöver inte oroa dig över hur du är klädd eller hur fet du är dem kommer ändå alltid att komma tillbaka även hur dåligt du uppför dig på dejten fan du kan till och med äta dig riktigt fet ta av dig tröjan och sätta på dig en lösnäsa från binco och spöa skiten ur henne men dem gör inte slut för det det ända alla oysters ger fullt på är lung capacity och den har man ju nästan fullt på ändå när man plockat 49 stycken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cola Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 ostron gör inte så att man får 100 % med alla tjejerna men det blir lättare för att du behöver inte oroa dig över hur du är klädd eller hur fet du är dem kommer ändå alltid att komma tillbaka även hur dåligt du uppför dig på dejten fan du kan till och med äta dig riktigt fet ta av dig tröjan och sätta på dig en lösnäsa från binco och spöa skiten ur henne men dem gör inte slut för det det ända alla oysters ger fullt på är lung capacity och den har man ju nästan fullt på ändå när man plockat 49 stycken man får visst en del av 100% om man samlar alla ostronen jag fick procent i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts