fredde_135 Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 jo du har en pong i va du sa där, men ja skrev snabbt o hade lite brottom... Varför bråttom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 tror nt de finns nårra hajar.... Hade du så bråttom att du inte hade plats för att skriva ett i och ett e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Tillbaka till den stora frågan. Är det någon som med säkerhet sett en haj i SA? Själv så åkte jag så långt jag kunde åka ut i havet och simmade sedan tillbaka för att se om jag kunde möta nån. Tog mig 2 dygn att simma tillbaka och jag blev hungrig så jag förlorade alla mina muskler. Och jag såg ingen haj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts