Crusader Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Jag tycker den grejen att det finns en massa fiskar i spelet är hur kul som helst. Delfiner, gigantiska sköldpaddor. Nån som vet om det finns hajar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Det fins ju hajar i VC För det fins väll inte delfiner med fenorna åt fel håll? OMSS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Ja det fins hajar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 8 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Ja det fins hajar Heh, vad kul. Men de anfaller väl inte eller nåt? Var hittar man hajar i VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 I Ammu- Nation. Vattnet såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Det finns hajar i San Andreas. Har sett massor. Det tråkiga är att när man åker nära dom så flyger de iväg 3 meter ifrån en på 1 sekund. Borde det inte vara mäniskan som är rädd för hajen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Det finns hajar i San Andreas. Har sett massor. Det tråkiga är att när man åker nära dom så flyger de iväg 3 meter ifrån en på 1 sekund. Borde det inte vara mäniskan som är rädd för hajen? Det är delfinerna, trodde också att det var hajar först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 I Ammu- Nation. Vattnet såklart. Jo jo, men finns det ställen man har extra chans att se dem på? Hade varit riktigt kul att se dem. Är lite av en hajare på Hajar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Jga älskar hajar, dom e så fashinerande, och så samlar jag på dom och så har jag (Fade out) en liten haj i gummi och sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Har aldrig sett hajar i SA bara en amssa delfiner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Hmmm, OK. Har en kompis som har sett hajar i VC. Antar jag får simma lite mer och se i SA. Kanske hittar jag ett sjöodjur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde_135 Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Det finns hajar, och ja dom attackerar. Blev fan uppäten av en under ett uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Det finns hajar, och ja dom attackerar. Blev fan uppäten av en under ett uppdrag. Var nånstanns var det? Skulle vara kul att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde_135 Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Var nånstanns var det? Skulle vara kul att se. För mig hände det vid uppdraget där man skulle simma ut till en stor båt, och undvika patrullbåtarna. Helt plötsligt kom det en feting haj bakom Cj och han var rätt så död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Det finns hajar, och ja dom attackerar. Blev fan uppäten av en under ett uppdrag. Bevis tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde_135 Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 (redigerad) Bevis tack. hur ska jag kunna bevisa det?. Det gick så snabbt så jag han ju inte direkt ta kort. Har inte sett någon haj sedan dess heller.. Redigerad 10 december, 2004 av fredde_135 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 (redigerad) Heh, hittade de här bilderna från Vice City. http://images.google.se/images?q=tbn:vb_Dj.../fish/shark.jpg http://images.google.se/images?q=tbn:2k7FA...fish/shark3.jpg http://images.google.se/images?q=tbn:6-vMM...ules/0125ss.jpg Men ingen från SA än. Redigerad 10 december, 2004 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 tror nt de finns nårra hajar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde_135 Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 tror nt de finns nårra hajar.... nähä?. Men du kan väl åtminstonde lära dig stava? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 nähä?. Men du kan väl åtminstonde lära dig stava? jo du har en pong i va du sa där, men ja skrev snabbt o hade lite brottom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts