Marreo Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Efter att glidit runt på flygplatsen i SF med en Infernus så hamnade jag till slut i vattnet. Jag simmade upp till ytan och hoppade upp på en brygga och kastade ner lite handgranater i vattnet för att försöka spränga bilen. Helt plötsligt började fiskarna simma i luften ovanför vattnet. Jag testade det här flera gånger och det funka varje gång. Hitta en fiskstimm (stavning?) och kasta ner några granater på fiskarna och vips, så har du några fiskar i luften som fortsätter att simma i luften. Vet inte om någon annan har hittat den här buggen före mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Jo det finns tillochmed FAQ om det. "Flying Fish"! Kolla på GameFAQs.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts