Crusader Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Själv så tror jag på en fortsättning på storyn i GTA 3. Fanns ju igentligen inget sluit på den och där fanns en massa oavslutade grejer i spelet. Karaktärer som försvann OSV. Plus att tillskillnad från de andra spelen så blev huvudkaraktären inte en mäktig ledare utan han var på samma nevå helatiden och anstäldes av folk. Tror inte det är ett sammanträffande att alla GTA spel efter GTA 3 utspelar sig före GTA 3. Så jag tror iallafall att GTA 4 blir en återkomst till Liberity City eller platser runt om. (Finns ju ställen man inte varit på eftersom banken från början inte finns med att spela på om man inte räknar Ghost Town) Och faktiskt så vill jag ha en fortsättning. Se vad som händer sen. Plus att det hade varit kul om huvudkaraktärerna från SA och VC kunde vara med så man fick se vad som händer med dem efter deras spel. CJ, Mr V och karaktärer de träffat på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Låter bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Jag vill veta vart Donald tog vägen. Jag saknade honom i SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Jag saknade Phil Cassidy, hoppas att han är med i gta 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Jag tycker att de skulle släppa en special edition av GTA3 som är lika stort som San Andreas och med alla nya saker från VC/SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Jag tycker att de skulle släppa en special edition av GTA3 som är lika stort som San Andreas och med alla nya saker från VC/SA. Det hade faktiskt variot rätt så kul. Eftersom GTA3 inte hade helekopter eller ett riktigt flygdugligt plan så hade det ju ett fastland där ett berg stoppade en från att komma vidare. Donald är en av dem jag med skulle vilja få veta vad som hände honom. Och den mystiska boxen han fick...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 En sak är säker, i nästa eventuella Grand Theft Auto så vill jag ha tillbaka Tommy Vercetti! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 (redigerad) ja hade velat ha tillbaka 8-ball eller tiden mellan SA och III, så e Catalina med rätt ofta, så gör man rån o så ! Kom på en egen story typ: "Man spelar som Claude (gta III gubben, namnet står på en SA sida...så mysteriet på en namnlöse gubben e löst) det börjar med att man ska köra till flygplatsen i Las Venturas, sen flyga till Liberty med Catalina. Där börjar man göra lite små rån och i slutet av spelet blir man tagen av poliser..." Redigerad 9 december, 2004 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 "Man spelar som Claude (gta III gubben, namnet står på en SA sida...så mysteriet på en namnlöse gubben e löst) En SA sida? Jo, mysteriet är verkligen löst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Tror att man spelar som Donald Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Jag orkar inte kolla upp vem som sa det ( ) men jag skulle nog gilla om det kom nånstans mellan SA och GTA:III. Det skulle bli ganska cooligt. Och så skulle dom lyckas knyta ihop alla 3D GTA spel... Inte GTA och GTA2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 (redigerad) En SA sida? Jo, mysteriet är verkligen löst men om du nt märkt de så i ett uppdrag SPOILER ser man GTA III gubben... SPOILER hitta länk! --Bevis-- Redigerad 10 december, 2004 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 GTA Advance är mellan SA och GTA3, men det suger, så det räknas inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 men om du nt märkt de så i ett uppdrag SPOILER ser man GTA III gubben... SPOILER hitta länk! --Bevis-- Aldrig spelat SA. Men om dom nämner hans namn i spelet får jag ju tro dig. Men om det "står så på en SA sida" ställer jag mig högt tveksam till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Aldrig spelat SA. Men om dom nämner hans namn i spelet får jag ju tro dig. Men om det "står så på en SA sida" ställer jag mig högt tveksam till det. vet inte om de e sant men ja kallar iaf han för de nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Aldrig spelat SA. Men om dom nämner hans namn i spelet får jag ju tro dig. Men om det "står så på en SA sida" ställer jag mig högt tveksam till det. Det är sant. Eftersom han skulle vara med i SA också så behövde han ett namn så R* gav honom ett. Men oftast kallas han Snake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts