Vice. Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Det finns inget konkret svar så om nån har det så snälla hjälp mig (wamhawam, du vet säkert du va ju så bra på grott frågorna! hehe...) Jo, frågan lyder: Jag har dejtat alla tjejerna utom en, Hon på körskolan. När jag kom dit första gången så stod det minst en tjej o prata med nån men det s*ket jag i o gjorde bara körkortet. I efterhand hörde jag att det kunde bli min tjej så jag gick dit igen men det är helt tomt där de tider då hon "ska" vara där! Ibland låter det lite konstigt när jag går in där typ som om det blåser, men det är nog inte speciellt viktigt...(?!) Men om nån vet hur jag ska få tag i denna kvinna så dela gärna med er till mig! (bastard, leftbehind, tidsam, ni är veteraner detta mysterier kan ni knäcka!) Tack! Vice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 NÅN kan väl?! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Skrev ett svar igår... Bakom ryggen på dig, om du tittar mot TVn... Minst 50% fet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Det finns inget konkret svar så om nån har det så snälla hjälp mig (wamhawam, du vet säkert du va ju så bra på grott frågorna! hehe...) Jo, frågan lyder: Jag har dejtat alla tjejerna utom en, Hon på körskolan. När jag kom dit första gången så stod det minst en tjej o prata med nån men det s*ket jag i o gjorde bara körkortet. I efterhand hörde jag att det kunde bli min tjej så jag gick dit igen men det är helt tomt där de tider då hon "ska" vara där! Ibland låter det lite konstigt när jag går in där typ som om det blåser, men det är nog inte speciellt viktigt...(?!) Men om nån vet hur jag ska få tag i denna kvinna så dela gärna med er till mig! (bastard, leftbehind, tidsam, ni är veteraner detta mysterier kan ni knäcka!) Tack! Vice Jag har faktiskt inte dejtat hon på körskolan, bara Denise och Michelle.. Jag tar tjejerna sist.. Vet inte riktigt hur jag ska hjälpa dig med det ;/ Får se själv när jag kommer dit.. Och jag är nog ingen veteran.. Men tack ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 bastard: Trodde jag du var! Men det e lungt, gillar dig ändå! Men måste man vara fet för att hon ens ska vara på körskolan! Hon i bleberry var på taket trots att hon inte ville dejta mig!? nåja jag får väl prova att bli fet då! chiken bell, here i come! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 hon e inte där för mig heller, så säg till om det funkar när du e fet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 hon e inte där för mig heller, så säg till om det funkar när du e fet Jag har aldrig provat på att vara riktigt fet. Haha, det borde man kanske prova.. Jag har typ tre uppdrag kvar, sen har jag klarat storyn, Michelle finns ju i SF, det står Michelles på hennes verkstad eller nåt sånt.. Är hon där tror du? För mig alltså, du kanske har klarat allt.. Och ändå inte hittat henne där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Nej jag har inte klarat allt, man kan ju alltid gå dit och kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Nej jag har inte klarat allt, man kan ju alltid gå dit och kolla Ah, det får jag ta och göra Fast jag har ju fullt upp med Millie.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 bastard: Trodde jag du var! Men det e lungt, gillar dig ändå! Men måste man vara fet för att hon ens ska vara på körskolan! Hon i bleberry var på taket trots att hon inte ville dejta mig!? nåja jag får väl prova att bli fet då! chiken bell, here i come!!! Tack! Gillar dig med Veteran kan man inte kalla mig, jag har ju inte ens klarat spelet Har bara några få uppdrag kvar.. Hon i Blueberry, ja.. Man måste nog vara smal och inte ha några muskler alls.. Jag orkade inte med henne, så jag sköt henne.. Flickvänner är bara jobbiga tycker jag.. Ja, det får du bli Haha, Chicken Bell är så klockrent! Kommentarerna där älskar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 men, vaddå?! Har hon en egen verkstad?! Var ligger den?! Karta nån?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Henens garage fungerar som en gratis Payn ´n spray. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 michelle gillar en om man inte har för mycket muskler! Jag skulle dejta henne förut men hon ville bara gå ut om man hade lite muskler! Hon är jobbig att dejta. tycker knapptr om någon resturang...! Man kan bara gå med henne till den enda(!) puben i SF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Hmm... till er som inte hittar tjejen inne på bilskolan: ni har möjligtvis inte dödat någon person där inne? Jag skjöt personen som hon stod och pratade med. Och efter det har hon inte synts till något mer, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Så här för att nå henne: Michelle står inne i körkolan (det går inte att missa henne) på natten tror jag det är! 01.00 till 12.00 men gå dit mitt i natten! Hon gillar om du är tjock på spelet! Sen om hon vill träffa dig det är då du får tillgång till gratis pay'n spray! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts