Skoj Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Både jag och en polare fått denna siffra på Insane Jump sen det 6:e Quarry uppdraget. (tror det är 6:e) Händer precis då man ska lasta av tunnorna på flygplatsen. En bug dvs. Nån mer som fått det? Och finns det nån lösning, förutom att starta nytt spel, att få bort denna statistik? Alt. all statistik. /D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Jepp på den man ska hälla tunnorna på flygplatsen! Jag fick det också! Men det spelar ju ingen roll om det kommer fram... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Varför tömma statsen? Låter mer som att du vill ha uppmärksamhet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Jag gjorde exakt precis det uppdraget. Exakt samma resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skoj Skrivet 8 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 PETsson: Ha uppmärksamhet? Förstår knappt vad du menar. Det som irreterar mig iaf är att jag har en viktig "stat" som inte är riktig, och har gjort det omöjligt för mig att försöka knäcka med nått schysst hopp på bike:n... jättetråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skoj Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Leftbehind och Tidsam: Gjorde ni nånting för att få bort den statistiken sen? Eller gjorde ni om uppdraget på nått annat vis för att inte få den staten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Macop Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Varför sparade du efter du fick den statsen då om du inte ville ha den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Den kmr efter varje gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cheetox Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Samma här, jag kommer aldrig att kunna slå det med ett vanligt hopp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts