MetoC7 Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Halloya! Inuti/På min andra större dator får jag upp ett meddelande där det står att jag ska reparera mina Windows XP filer.. Men när jag försker reparera mina Windows XP filer står det att jag inte har någon hårdisk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 typ samma sak har hänt mig... Fast jag fick virus, så jag formaterade hårdisken, sen när jag installerar windows kommer det upp ett medelande att non fil saknas eller är skada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Same to me pals. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Köp en .. Aldrig hört om förut att Windows säger att hårddisken saknas . Skriv ett mail till din dator support eller till någon eller några som kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 antingen har du inga drivers till hddn installerade eller så är det felkonfigurerat, om nu inte hårddisken slutat fungera.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Kommer du in i själva "Windows" miljön eller stannar du i dos-läge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 8 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Kommer du in i själva "Windows" miljön eller stannar du i dos-läge? Jag stannar i dos-läget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Skaffa Linux! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 8 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Skaffa Linux! Om jag nu gör det, Kan jag fortfarande spela massa roliga spel?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Om jag nu gör det, Kan jag fortfarande spela massa roliga spel?? Nej det tror jag inte om du inte har ett program som kan köra Windows filer. Är inte så insatt i linux men kan tänka mig det eftersom att Windows och Linux är två helt olika system. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Halloya! Inuti/På min andra större dator får jag upp ett meddelande där det står att jag ska reparera mina Windows XP filer.. Men när jag försker reparera mina Windows XP filer står det att jag inte har någon hårdisk.. Jag var hos dig och tog den. Du får tilbaka din maxtor hd för 50:-. Mejla mig så kan du klaga på priset om du vill.. Måste få din adress så att jag kan skicka den också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Nej det tror jag inte om du inte har ett program som kan köra Windows filer. Är inte så insatt i linux men kan tänka mig det eftersom att Windows och Linux är två helt olika system. Finns Wine. T.ex. Vice City funkar med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 "snott"? bara jag som tycker det låter roligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 "snott"? bara jag som tycker det låter roligt? Håll dig till ämnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Halloya! Inuti/På min andra större dator får jag upp ett meddelande där det står att jag ska reparera mina Windows XP filer.. Men när jag försker reparera mina Windows XP filer står det att jag inte har någon hårdisk.. Har du en sata-disk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Har du en sata-disk? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Då kan det nog vara så att du behöver ha en diskett med lite drivisar till din sata-kontroller. Alltså när du ska reparera windows och bootar från skivan så säger den ju "Press F6 if you need to install a third party SCSI or RAID driver". Där ska du trycka F6 och in med disketten som du borde fått med med ditt moderkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 kan någon säga vad linux är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 kan någon säga vad linux är? ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 kan någon säga vad linux är? Ett Operativsystem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts