Jump to content

När tycker du att uppdragen var som allra bäst?

gurfi
 Share

När tycker du att uppdragen var som allra bäst??  

40 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

jag tycker att cesars uppdrag var roligast så vote: cesars uppdrag/wang cars :P

om ni undrar varför jag skrev "burger shots uppdrag (uppdragen man gör är bl.a life is a beach och madd dogs rythm book)" så är det för jag kommer inte ihåg vad snubben heter som man får uppdragen av.

anledningen att jag inte skrev te.x the truth är för att man får inte några uppdrag av honom (bara honom)(förutom black project) utan han är alltid med ngn annan snubbe och lägger till några ord bara :">

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker spelet var som bäst precis i början när man fortfarande var med sina homies och man var på väg att bygga upp alltihop igen... Kändes så jävla roligt.

Fast det var en skön känsla att få komma hem igen och återta det som var Grove streets! När jag var på The end of the line och jagade efter Big Smoke i rummet, sprang efter han med AK47, och pepprade han och tänkte... "DÖ DÖ DÖ FÖRRÄDARE!!!!!" Att rädda Sweet och döda Tenpenny var också skönt...

Hämnd, ljuva hämnd... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helt klart i början när man var med sina homies, vilken känsla. Uppdragen i Sf var riktigt tråkiga.

Nej dom var inte riktigt tråkiga, DU TYCKER att dom var riktigt tråkiga, det är stor skillnad. Jag tror nästan alla andra som har GTA San Andreas tyckte att dom var roliga.

Själv tyckte jag uppdragen som man gjorde i San Fierro var roligast. Fast svårt att välja för nästan alla uppdrag var roliga.

Men San Fierro är den roligaste staden om ni frågar mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor