Terrorysta Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Ett kul tips till alla er som klarat spelet (eller iaf storyn) Åk till eran flygplats och hämta Harriern (kommer inte på GTA namnet för den) Lyft och kom ihåg att fälla in landningshjulen (annars blir planet segt) Kör nu till area 53 och fixa 5 poliser nu gäller det att klara sig och skjuta ner så många plan och helikoptrar som möjligt. Ifall du tycker det är för svårt här är ett tips: använd Flares (tror det heter så) tryck O så släpper den en flare och misslien som du har efter dig sprängs. Have fun! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 snälla ...det va det första jag gjorde .....asså jag trodde det hette area 69 ?? kan någon med den där tidningen titta vad det heter? jag sköt ner 15 plan och 19 helikoptrar på 1 halv timme testa att ta hydran och flyga mellan dom där stål-linnorna på broarna (gjorde det när en annan hydra va precis bakom , ni kan själva lista ut vad som hände den andra hydran ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Najs... själv så tog jag ned 4 plan men kanske fler, 4 som jag såg sprängas iaf och kanske 10 helikoptrar och lite swat vans. Men sen så blev det sandstorm och så slog jag i något och dog PANG BOM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
uNderdog_101 Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Jag vill inte låta som en slutmuskel just nu, men ska det vara så himla svårt att komma ihåg namnet på stället? "Area 51" heter det i verkligheten, "Area 69" i spelet och radioprogrammet på WCTR heter "Area 53". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 öööh, barar undrar.. är du säker att de säger 53, på radion?! Varför skulle de göra det när det heter 69?! Du kanske har rätt, har inte hört på den kanalen själv! Jag är en bondläpp o lyssnar på K-rose :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 i uppdraget Black Project så säger TT att man ska till Area 69.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 8 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Jag vet bara att det heter area 51 e verkligheten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 51 på riktigt, 69 i gta, 53 e ett program på radiostationen wctr o va e de som e så svårt me o använda hydran o skjuta ner andra planen? tycker jag e lätt.... fegt o spränga missilerna man har efter sig... roligare o "finta bort dom" fast de e inte heller så svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 51 på riktigt, 69 i gta, 53 e ett program på radiostationen wctr o va e de som e så svårt me o använda hydran o skjuta ner andra planen? tycker jag e lätt.... fegt o spränga missilerna man har efter sig... roligare o "finta bort dom" fast de e inte heller så svårt coll nu, jag bara undrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 även om jag inte e e klar med storyn brukar jag köra runt där o "leka" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Hur börjar jag en "Dogfight"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
reKan Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Jo d e ju skitkul å flyga över restricted area å skjuta ner helisar å andra stridsplan. Men motmedlen på mina hydror funkar inte, kommer aldrig nått när jag trycker på O. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 8 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Hur börjar jag en "Dogfight"? Man kan säga att "dogfight" är luftstrid tänkte det lät bättre på engelska bara. Låter bättre helt enkelt Och en sådan startar du på lättast sätt genom att åka över area 53, 69, 51 eller vad ni nu vill kalla det. Åker du rakt över så får du 5 poliser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts