Wolvo Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Kan någon gör en Volvo s40 "Stylad" det skulle passa in i gta vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 F*N va bra idè, nån gorde ju en Volvo och undrade om nån ville ha stylad, men han gore ingen stylad vad jag vet, och det var inte samma model, hoppas fler vill TV4 Bil, Volvo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 *censur* ni kan ju gissa va ja tänkte skriva.. har tappat räkningen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Tappat ränkingen på vad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 (redigerad) Tappat ränkingen på vad Jag tror nog att han menar request topics eller va det kallas !? Redigerad 8 december, 2004 av -=veewee=- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 altså om någon kan länka till en s40 som finns att ladda hem kan jag maila honnom och fråga om jag får styla den... men jag orkar inte göra en helt ny från grunden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 (redigerad) vänta.. Edit: Ingen s40 men en s80 kan inte dom va fina att styla? Redigerad 8 december, 2004 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 vänta.. Edit: Ingen s40 men en s80 kan inte dom va fina att styla? aja ge mig länken dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 (redigerad) aja ge mig länken dit LOL http://spc.gta.com.ua/files/volvoS80.rar Redigerad 8 december, 2004 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Och du jobbar på Cop(*) ??? Skicka bild när du gort lite, jag skulle gärna se en Tv4 bil köra omkring på VC's gator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 tv4 bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Jag skulle inte säga nej till en SNYGGT stylad s40.. (Fast inte den nya modellen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ínko Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 skulle kunna göra en om någon fixar bra blueprints (vilket innebär sida, tak, front och bak) och klipper dom rätt åt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 skulle kunna göra en om någon fixar bra blueprints (vilket innebär sida, tak, front och bak) och klipper dom rätt åt mig BP:s finns lite överallt.. prova google (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 skulle kunna göra en om någon fixar bra blueprints (vilket innebär sida, tak, front och bak) och klipper dom rätt åt mig (:!!! lite volvo blueprints : http://www.onnovanbraam.com/index.php?m=bl...g=cars&id=volvo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ínko Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 BP:s finns lite överallt.. prova google (:!!! Jo jag har googlat gärnet men jag hittar bara blueprints från sidan och uppifrån, jag vill ha framifrån och bakifrån också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts